دانلود و خرید کتاب مشق عشق ثامن کیانوش شیرمحمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مشق عشق ثامن اثر کیانوش شیرمحمدی

کتاب مشق عشق ثامن

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مشق عشق ثامن

کتاب مشق عشق ثامن حاصل گردآوری کیانوش شیرمحمدی است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به زندگی امام رضا (ع) پرداخته است.

درباره کتاب مشق عشق ثامن

کتاب مشق عشق ثامن که با یک دل‌نوشته آغاز شده، به زندگی امام رضا (ع) پرداخته است. با مطالعهٔ این کتاب، با وقایع تاریخی دوران زندگی امام هشتم شیعیان و نیز با روش و منش او آشنا می‌شوید. می‌دانید که دورهٔ زندگی علی بن موسی الرضا هم‌زمان بود با حکومت عباسیان که با مشکلات عدیده‌ای از جمله جنگ‌های داخلی و شورش‌های مختلف علیه حکومت مواجه بود. دوران امامت این امام، با ۳ خلیفهٔ عباسی شامل هارون الرشید، امین و مأمون مقارن بود. او در عصر حکومت هارون و امین، غالباً به مباحثه با مذاهب دیگر در باب اعتقادات اسلامی و ترویج مذهب امامیه می‌پرداخت. در این دوران با تدارک سفر و مناظرات با بزرگان ادیان و مذاهب مختلف، سعی در کاهش گسترش مذاهب دیگر کرد. مبارزه با جریان واقفیه که پس از مرگ امام موسی کاظم (ع) و انکار امامت او رخ‌داد، از جمله مهم‌ترین اقدامات امام رضا (ع) به شمار می‌رود. حکومت نیز در این دوران مواجهه‌ای با او نداشت. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب مشق عشق ثامن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران آشنایی با روش و منش امام رضا (ع) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مشق عشق ثامن

«یکی از بزرگترین افتخارات و فضائل علی بن موسی الر ضا(ع) این ا ست که وی، از نسل و تبار پیامبر اعظم صلی االله علیه و آله می‌باشد و این مطلب از باورها و اعتقادات مذهب سنت و جماعت است، و تمام فقیهان حجاز بر این مطلب اتفاق نظر دارند و کسانی که با این موضوع مخالفت ورزند، با قرآن و سنت به مبارزه برخاسته و با حق به ستیز پرداخته اند، و تا قیامت در مورد دو سرور جوانان بهشتی و دودمان آن دو تعصب و دشمنی خود را آشکار ساخته اند.

علت اینکه در ر ساندن تبار امام ر ضا(ع) به ر سول گرامی ا سلام صلی االله علیه و آله تا این اندازه سفارش شده، بدان جهت ا ست که د شمنان ا سلام، همیشه تلاش کرده اند اهل بیت آن حضرت را از وی جدا سازند و اگر در این کار موفق می‌شدند، می‌توانستند به اهداف شوم خود یعنی جدا کردن مردم از آن خاندان به راحتی دست یابند؛ اما هرگز موفق نشدند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان