دانلود و خرید کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری صمد شکرالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری اثر صمد شکرالهی

کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری

نویسنده:صمد شکرالهی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری

کتاب الکترونیکی نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری، به قلم صمد شکرالهی به شما کمک می‌کند تا ارتباطات و تعاملات سازندهٔ خود را با مشتریانتان بهبود ببخشید. انتشارات نمای علم عهده‌دار چاپ و نشر این کتاب بوده است.

درباره کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری

شناخت مشتریان و اصول برقراری ارتباط با ایشان، شرط ضروری و حیاتی برای بقای هر کسب‌و‌کاری به حساب می‌آید. اگر شما هم می‌خواهید با نحوهٔ صحیح مدیریت مشتریان آشنا شوید و از این طریق کسب‌و‌کار خود را گسترش دهید، خواندن کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. به کمک این اثر می‌آموزید که چگونه به ذهن مشتریان وارد شده و نیازهای ایشان را در مورد کالاهای مصرفی‌شان تشخیص دهید.

اهمیت رضایت مشتریان و تأثیر این رضایتمندی بر کسب‌و‌کار شما در دومین بخش کتاب مورد توجه قرار گرفته است. در این مرحله، روش‌های سنجش دقیق میزان رضایتمندی آموزش داده شده. اگر پیش از این، سابقهٔ ارتباط با مشتریان را داشته باشید، حتماْ می‌دانید که مشتریان وفادار تا چه حد می‌توانند به سودآوری کسب‌و‌کار شما کمک کنند. در سومین بخش کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری با این نوع از وفاداری بیشتر آشنا خواهید شد.

در فصل چهارم نکات و راهکارهایی به شما ارائه شده که با اجرای دقیق آن‌ها می‌توانید ارتباطات خود را با مشتریان تقویت کرده و با ایشان تعاملات موفقیت‌آمیزی داشته باشید. در ادامه، روش‌های سازماندهی ارتباط با مشتریان به شما آموزش داده می‌شود. به‌طور کلی اگر می‌خواهید اصول ارتباط با مشتریان را از صفر تا صد بیاموزید، شک نکنید که کتاب پیش روی هر آن‌چه را که در این مورد باید بدانید در اختیارتان قرار خواهد داد.

کتاب نگرشی نو بر مدیریت ارتباط با مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

چنانچه کسب‌و‌کار شخصی خود را اداره می‌کنید یا به فعالیت برای سازمان‌های تجاری و اقتصادی مشغولید و می‌خواهید با اصول مشتری‌شناسی بیشتر آشنا شوید، کتاب حاضر برای کمک به شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب

«امروزه اهمیت نقش درك مدیریت تجربه مشتریان، به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمان‌هاي تولیدي و خدماتی انکارناپذیر شده است. گسترش روزافزون مبادلات اقتصادي و تجاري در دهکده جهانی موجب پیچیدگی کارکردي نظام‌ها و سازمان‌هاي تولیدي در سطوح مختلف (ملی، منطقه‌اي و بین‌المللی) شده و شرایط را به گونه‌اي رقم زده که موجب ایجاد زنجیرهاي از مجموعه نظام‌هاي به هم پیوسته شده است. این تغییرات پیرامونی در دنیاي تجارت، باعث گردیده تا یکی از ضروریات براي مدیریت ارشد هر سازمان، ایجاد نام و نشان‌هاي تجاري قوي گردد تا شرکت‌ها بتوانند در کنار ایجاد آن، ضمن عمل به تعهدات، توانمندي‌هاي خود را در طول زمان نسبت به مشتري ترفیع دهند، از این رو ایجاد تجربه مثبت نزد مشتریان نسبت به یک برند خاص، می‌تواند به عنوان یکی از روش‌هاي دستیابی به مزیت رقابتی و البته پایدار یاد گردد. از سوي دیگر، برند نتیجه تجربه‌اي به یاد ماندنی و منحصر به فرد از دریافت خدمت و محصول است، یعنی ارائه یک پیشنهاد و ایجاد تجربه خوب و ماندگار و قابل اتکا به مشتریان، مهمترین هدف مدیریت تجربه مشتري است، چون مشتریان به دنبال ایجاد ارتباطی عاطفی، دائمی، با شرکت هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان