دانلود و خرید کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب سید سلمان صفوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب اثر سید سلمان صفوی

کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب

کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب نوشتهٔ استاد سید سلمان صفوی است و نشر سلمان آزاده آن را منتشر کرده است. این کتاب گفت‌وگوی دکتر سید سلمان صفوی و پرفسور سیدحسین نصر است.

درباره کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب

کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب (گفتگوی دکتر سید سلمان صفوی و پروفسور سیدحسین نصر) به مباحثی پیرامون عرفان اسلامی و موقعیت آن در کشورهای اسلامی و غرب معاصر می‌پردازد. موضوعات مهم مورد بحث عبارت‌اند از: منشأ عرفان اسلامی، گفتگوی عرفان اسلامی با سنت های دیگر، جایگاه عرفان اسلامی درمنظومۀ معارف اسلامی، علم دنیا و عدم آخرت، فقه الجوارح و فقه النفس، چهره‌های شاخص عرفان در ایران، شیخ صفی‌الدین اردبیلی و دورۀ طلایی صفویه، شهید مطهری و عرفان، سنت‌های عرفانی پس از ملاصدرا، تصوف در آمریکا و اروپا، جنبه‌های اصلی تفکر فریتیوف شووان، شاگردان برجستۀ مکتب شاذلیه در غرب، عمل به ظواهر دین و بی توجهی به اخلاق دینی از برجستگی‌های این کتاب، تبیین علمی استمرار عرفان اسلامی در جهان اسلام و چگونگی گسترش آن در غرب معاصر و معرفی برخی از چهره‌های شاخص آن در غرب است.

پروفسور سید حسین نصر، بزرگ‌ترین متفکر اسلامی در جهان غرب، استاد برجستۀ مطالعات اسلامی دانشگاه جرج واشنگتن و مولف حدود پنجاه جلد کتاب و صد مقاله است. دکتر سیدسلمان صفوی، فوق دکترا در فلسفه و فلوی دانشگاه لندن، سردبیر مجله بین المللی ترانسندنت فیلوسوفی و مولف کتب و مقالات متعدد در فلسفه و عرفان اسلامی است.

خواندن کتاب عرفان اسلامی در شرق و غرب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ‌ عرفان اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

حجم

۷۴۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۱ صفحه

قیمت:
۲۹,۱۰۰
تومان