دانلود و خرید کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها آزاده شفیعی بافتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها اثر آزاده شفیعی بافتی

کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها

ویراستار:نرگس مهربد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها

کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها نوشتهٔ آزاده شفیعی بافتی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها

فتوشاپ کاربردهای مختلفی برای افراد دارد، برای تبدیل یک ایده به واقعیت، فکرکردن به سبک‌های جدید، تجسم عالی و هر چیز دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما معنا و مفهوم طراحی گرافیک را بدانید، یادگیری این نرم‌افزار نیز قابل فهم‌تر و آسان‌تر خواهد بود. آشنایی با مفهوم کنتراست، همترازی، فضای منفی، ریتم، شناخت رنگ‌ها، آشنایی با کادربندی و غیره، درک بهتری از دنیای هنر و کار با ابزارهای گرافیکی به شما می‌دهد. با تسلط بر مبانی طراحی گرافیک، دیگر نیازی نیست حتما به کلاس‌های حضوری مراجعه کنید. یکی از آسان‌ترین راه‌های یادگیری فتوشاپ مطالعه یک کتاب حرفه‌ای است. با مطالعه این کتاب، می‌توانید مهارت‌های لازم را کسب کرده و با توجه به کاربردی بودن این نرم‌افزار، کارآفرینی کنید.

شما با خواندن این کتاب با مفاهیم پیشرفته و حرفه‌ای ابزارهای قدرتمند فتوشاپ آشنا می‌شوید.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب فتوشاپ برای حرفه ای ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان فتوشاپ پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۶۰ صفحه

حجم

۲۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۶۰ صفحه

قیمت:
۱۹۵,۰۰۰
تومان