دانلود و خرید کتاب سختی فوتبال دن آبراهامز ترجمه رسول سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سختی فوتبال اثر دن آبراهامز

کتاب سختی فوتبال

نویسنده:دن آبراهامز
انتشارات:انتشارات حتمی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سختی فوتبال

کتاب سختی فوتبال نوشتهٔ دن آبراهامز و ترجمهٔ رسول سلطانی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است. تکنیک‌های سادهٔ روان‌شناسی برای بهبود فوتبال شما در این کتاب آمده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب سختی فوتبال

روان‌شناسی یکی از علومی است که در حوزه علوم انسانی آن هم در شرایط کنونی می‌تواند به عنوان عامل مهم و تاثیرگذار در دنیای ورزش و بهبود عملکرد ورزش رقابتی و تمرین برای سلامتی و توسعه توانایی‌های حرکتی انسان مورد توجه قرار گیرد. امروزه در کشورهای توسعه‌یافته حضور و نیاز به وجود یک روان‌شناس ورزش را در کادر فنی ورزش‌های گروهی و انفرادی جهت ارائه خدمات مرتبط با مهارت‌های ذهنی در کنار و هم‌زمان با آموزش مهارت‌های فنی امری ضروری می‌دانند. شوربختانه توجه به این مهم و تاثیرگذاری آن در ارتقای عملکرد ورزشی در ایران مورد غفلت واقع شده است. هم‌اکنون روان‌شناسان ورزشی از طریق دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری در برخی از دانشگاه‌ها و موسسات عالی کشور مراحل آغازین خود را می‌گذراند و تالیف و انتشار کتب، مقاله‌های علمی و مصاحبه‌های اختصاصی در رسانه‌های دسته جمعی تاثیر روان‌شناسی ورزش را در بهبود عملکرد قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی به‌‌طور روزافزون نشان می‌دهد. علاوه بر این بدون تردید مهم‌ترین عامل پذیرش و به‌کارگیری روان‌شناسی ورزش را باید در آمادگی ذهنی مسئولین ورزش کشور به ویژه مربیان، ورزشکاران، سرپرستان و مدیران باشگاه‌های ورزشی دانست. 

این کتاب دربارهٔ مفاهیم و سازه‌های مختلف و درهم تنیدهٔ مهارت‌های ذهنی توسط پروفسور دن آبراهامز تدوین و تالیف شده است. این کتاب به ما می‌گوید قهرمانان نخبه در سطح جهان دارای چه توانایی‌ها و استعدادهای جسمی، ذهنی و شخصیتی بوده‌اند و مراحل مختلف توسعه مهارت‌های فنی و ذهنی خود را طی سال‌ها تمرین و تلاش منطقی و برنامه‌ریزی‌شده پیگیری کرده و انجام داده‌اند. 

آنچه در کتاب سختی فوتبال می‌خوانید:

فصل ۱: فوتبال یک بازی روانی است

فصل ۲: چگونه الویس، گریسلند را پیدا کرد

فصل ۳: آرزوهای روزانه

فصل ۴: ذهنیت مسی

فصل ۵: چگونه ریچارد تمرکزش را تقویت کرد

فصل ۶: فیلمنامه بازی شما

فصل ۷: چگونه کارلتون تفکرات منفی‌اش را له کرد

فصل ۸: استوکسی، یک سگ شکاری

فصل ۹: چرا برش آرام ماند

فصل ۱۰: ۱۰هزار ساعت کوین

فصل ۱۱: چگونه کمال‌گرایی را شکست دهیم

فصل ۱۲: چگونه بتمن رشد کرد

فصل ۱۳: اضافه‌کردن مغز به قلب بری

خواندن کتاب سختی فوتبال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی.

آواز قو
فاطمه گلابی (فانی)
ماجرای کمیسر کلیکر؛ جلد پنجم
راینر ماریا شرودر
نگاهی بر فرآیند صنایع شیمیایی ساختمانی ۱
منصور جهانگیری
مدیریت زیرساختارها: طرح‌ ج‍ام‍ع‌ طراح‍ی‌، س‍اخ‍ت‌، ن‍گ‍ه‍داری‌، ب‍ازس‍ازی‌ و ن‍وس‍ازی‌
رونالد هادسن
تفسیر کشاف (جلد چهارم)
محمود بن عمر بن محمد زمخشری
راهنمای INSARAG گروه مشاوره جستجو و نجات بین‌المللی (سیاست‌گذاری)
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد بشردوستانه سازمان ملل مت
هرگز نگویید هرگز
فیلیس جورج
انگل های تیره گل جالیز
دانیال ام. جوئل
زبان مردم تبریز در سده دهم و یازدهم هجری
ماهیار نوابی
ماه مهر را به ‌خاطر بسپار
شهریار زمانی
جامعه شناسی خودمانی پلاس؛ نه! واقعا چرا درمانده ایم؟
خدیجه بزرگی (قاصدک)
الگوی دفاع نرم جمهوری اسلامی ایران
علی سبحانی فر
تنباکو
مونیکا ارفع
روزهای روشن
روشن خواجوی
در آینه ایرانی؛ تصویر غرب و غربی‌ها در داستان ایرانی
محمدرضا قانون پرور
درآمدی بر فلسفه علم
لیزا بارتولوتی
رنسانس ایتالیا
کارن اسمن
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۸۴,۵۰۰
تومان