دانلود و خرید کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه امیر مهرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه اثر امیر مهرنیا

کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه

نویسنده:امیر مهرنیا
امتیاز:
۳.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه

کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه نوشتهٔ امیر مهرنیاست و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه

کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه در مورد یکی از مهم‌ترین شاخه‌های بازاریابی یعنی بازاریابی مستقیم است که به صورت کاملا کاربردی و به زبان ساده قصد دارد از شما در انتهای این کتاب یک بازاریاب حرفه‌ای بسازد. بازاریابی تلفنی یکی از شاخه‌های بازاریابی مستقیم است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بسیار سریع‌تر و با هزینهٔ کمتر به مشتریانشان دسترسی پیدا کنند و پیام‌های خود را ارسال کنند.

مطالب در این کتاب به نحوی گنجانده شده است که در فصل‌های ابتدایی ذهن شما را برای دریافت مطالب تخصصی آماده می‌کند تا بتوانید به همین ترتیب تکنیک‌ها را در مغز خود طبقه بندی کنید.

در فصل‌های ابتدایی با مفاهیم و تعاریف بازاریابی و محدودیت‌های رشته بازاریابی تلفنی آشنا خواهید شد و بعد نویسنده شما را به ابزاری مجهز می‌کند تا با آمادگی کامل پا به میدان بازاریابی تلفنی بگذارید.

بعد از آنکه مرحله به مرحله مکالمه را ساختید و توانستید تلفن را بردارید و شماره‌گیری کنید در بخش‌های انتهایی کتاب مکمل‌هایی برای شما قرار داده که به کمک آن‌ها می‌توانید درصد موفقیت خود را در تماس‌هایی که می‌گیرید افزایش دهید و رازهای طلایی را در اختیار شما می‌گذارد که بدون شک به کمک آن‌ها می‌توانید به بهترین فروشندهٔ حوزهٔ خود تبدیل شوید.

ویژگی منحصر به فرد این کتاب این است که تمامی مطالب و مفاهیم نه تنها در حوزهٔ کسب‌وکار بلکه در زندگی شخصی نیز کاربرد دارد و به‌راحتی با استفاده از این مهارت‌ها می‌توانید روابط خود را با افرادی که در ارتباط هستید بهبود دهید.

طبیعتا با بهبود روابط در زندگی و کسب‌وکار حس رضایت درونی شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد و این حس رضایت سبب می‌شود تا بتوانید در تمام مراحل زندگی کارها را به شکل بهتری انجام دهید و روی محیط اطراف خود نیز تاثیر مثبتی بگذارید.

در این دوران که کسب‌وکارها در کشور ما از لحاظ ارتباطات و خدمات‌رسانی با کشورهای دیگر و برندهای معتبر فاصله زیادی گرفته‌اند رعایت نکاتی که در این کتاب گفته شده می‌تواند گامی باشد به سوی بهترشدن روابط مشتری و کسب‌وکار که رضایت مشتری را به دنبال دارد. در پی رضایت مشتری نیز سودآوری حاصل خواهد شد و در نهایت می‌تواند به بالاتررفتن سطح خدمات‌رسانی و رعایت بیشتر حقوق مصرف‌کننده منجر شود.

خواندن کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که مشغول بازاریابی هستند و درصدد پیشرفت‌اند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی تلفنی در ۱۸۰ دقیقه

«یکی از مهم‌ترین چالش‌های واحد بازاریابی سازمان‌ها کم کردن هزینه‌های فروش است. اواخر سال ۱۹۸۰ این هزینه برای صنایع مختلف بسیار گران تمام می‌شد.

از این رو بازاریابی تلفنی جای خود را میان صنایع مختلف باز کرد. به طوری‌که در کشورهای مختلف درصد زیادی از شرکت‌ها از بازاریابی تلفنی استفاده می‌کردند. برای مثال به طور میانگین هزینهٔ یک تماس تلفنی یک درصد هزینهٔ تماس حضوری است.

تصور کنید برای معرفی محصول خود قصد دارید به دفتر کار مشتری خود مراجعه کنید. زمانی را باید صرف آماده شدن جهت بیرون رفتن کنید. مدتی در راه هستید و احتمالا با ترافیک هم روبرو خواهید شد.

در راه ممکن است رانندگی پر خطر شخصی دیگر تمرکز و آرامش شما را بر هم بزند.

به محل که رسیدید ممکن است به راحتی جای پارک پیدا نکنید یا اگر با وسایل حمل و نقل عمومی مراجعه کنید مشکلات دیگری گریبان گیرتان خواهد شد.

همهٔ این‌ها مسائلی به غیر از هزینهٔ رفت و آمد هست که ممکن است ایجاد شود. با این همه اگر فردی را که در جستجوی او هستید در دفتر کارش نباشد حداقل یک ساعت از وقت خود را ازدست داده‌اید.

اما این زمان در بازاریابی تلفنی فقط ۲۰ ثانیه است و بدون تحمل هیچ یک از موارد عنوان شده. امروزه نیز این روند ادامه دارد و شرکت‌ها به شرکت‌های دیگر، افراد به شرکت‌ها و افراد به افراد دیگر برای فروش محصولات و خدمات تماس می‌گیرند.

حتی برای انجام کارهای خیریه نیز از بازاریابی تلفنی استفاده می‌کنند. کسب و کارها و شرکت‌هایی موفق می‌شوند که برای تلفن زدن برنامه دارند. برخی عقیده دارند که بازاریابی تلفنی برای حوزهٔ شرکت به شرکت (B۲B) بسیار موثرتر است.

به این دلیل که شرکای تجاری در محیط کار زمان کافی برای گوش دادن به صحبت‌های شما را دارند. اما افرادی که در منزل هستند ممکن است این حوصله یا زمان را نداشته باشند.

اما همهٔ این‌ها نسبی است و به طور کلی بازاریابی تلفنی با محدودیت‌هایی همراه است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مدیریت یک واحد بازاریابی تلفنی، خود یک هنر است که باید با ظرافت خاصی انجام شود. پاداش‌های انگیزشی، سیستم‌های ارزیابی عملکرد، اهداف، واژگان و ... همه جزیی از برنامه ریزی برای واحد بازاریابی تلفنی محسوب می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

حجم

۱۷۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۱۸ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان