دانلود و خرید کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند سیدعباس سلیمانی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند اثر سیدعباس سلیمانی زاده

کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

معرفی کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند نوشتهٔ سیدعباس سلیمانی زاده است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

نویسنده در کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند می‌خواهد قطره‌ای از اقیانوس عظمت انسان را برای خوانندگان بیان کند. بزرگ‌ترین بحث بشر از روز اول تا الآن بحث خودشناسی است. «همان‌طور که خداوند در قرآن می‌فرماید هرکس خودش را بشناسید من را هم شناخته است؛ پس خودشناسی خیلی مهم است. در تمام مذاهب و ادیان از ارزش والای انسان گفته شده است. هنگامی که خداوند انسان را خلق کرد جایگاه انسان را در بالاترین مرتبه مخلوقات قرار داد و گفت ای انسان تو خلیفهٔ من در زمین هستی و به تمام فرشتگان دستور داد برای انسان سجده کنند که تمام فرشتگان سجده کردند به‌جز شیطان که گفت منی که از جنس آتش آفریده شدم چطور این انسان از جنس خاک را سجده کنم که خداوند به‌خاطر اینکه شیطان انسان را سجده نکرد او را از بهشت بیرون کرد. ما باید عظمت خود را درک کنم ما جانشین خداوند در زمین هستیم پس باید خداگونه زندگی کنیم.»

خداوند به ما نعمت زندگی را داده است باید از این نعمت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و بهترین خودمان باشیم. خداوند هرلحظه کنار ماست؛ از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است؛ از وجود خودش در ما دمیده است. ما قطره‌ای از اقیانوس بیکران خداوند هستیم.

برای اینکه ما خود را بشناسیم باید بدانیم که ما این جسم فیزیکی نیستیم. ما این ذهن یا افکارمان نیستیم. این‌ها را خداوند در اختیار ما گذاشته است تا بتوانیم این جهان فیزیکی را تجربه کنیم و زندگی که دوست داریم را بسازیم. ما از جنس خداوند هستیم. هرکدام از ما خالق صددرصدی زندگی خودمان هستیم. ما ذهنمان نیستیم. ذهن ما در جدیدترین تحقیقات به مغز در حال کار گفته می‌شود و ابزاری است برای زندگی‌کردن که خداوند به ما داده است.

خداوند در قرآن می‌فرماید: بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را ولی به شرطی که فقط از او بخواهیم به‌شرط پاکی روح و طهارت دل این خالقی که ما را با این عظمت خلق کرده است می‌فرماید هرچه می‌خواهید فقط از من بخواهید در انجیل می‌فرماید بخواهید تا به شما داده شود در تمام کتب آسمانی با ساده‌ترین بیان با بندگانش صحبت می‌کند ولی افراد به‌خاطر سادگی بیانش به آن حرف‌ها باور ندارند. کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند دربارهٔ همین معجزهٔ الهی با شما سخن می‌گوید.

خواندن کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های عرفانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدرتمندترین معجزه خداوند

«یکی از بخش‌های مهم خودشناسی شناخت این جسم فیزیکی و نحوه کار و سوخت‌وساز آن است که اینجا بیشتر راجع به قلب و مغز توضیح می‌دهم چون قلب جایگاه امپراتور و مغز فرمانده بدن هستند در ابتدا توضیح مختصری راجع به شگفتی‌ها بدن می‌دهم.

به‌طور خارق‌العاده‌ای ما موجودیتمان را وقتی آغاز کردیم که اندازه نوک یک سوزن بودیم با این حال تمام اطلاعات سازنده ما و ارگان‌هایمان در همان نوک سوزن یعنی یک سلول بودند یک ماه بعد از شکل‌گیری نطفه‌مان اعضایی مانند چشم، گوش، دهان و شش‌هایمان تشکیل شدند میلیاردها سلول تشکیل شدند و اندازه ما تا ده هزار برابر بزرگ‌تر شد اما یک ماه پس از شکل‌گیری‌مان سرعت زیاد بزرگ شدنمان به‌طور چشمگیری کاهش یافت که اگر سرعت رشد به همان سرعت قبلی ادامه می‌یافت در هنگام تولد هزار کیلو بودیم بعد از دو ماه ما هنوز سه چهار سانتی‌متر بودیم و که در یک گردو جا می‌گرفتیم و کم‌کم رشد کردیم تا بزرگ‌تر و بزرگ‌تر شدیم سلول‌های بدن دارای یک برنامه منظم هستند که دوست و دشمن را از هم تشخیص می‌دهند سیستم پیچیده و بی‌نقص انتقال خون در بدن فاجعه می‌تواند اتفاق بیفتد اگر خون در زمان و مکان نامناسب به‌موقع منعقد نشود، اگر پروسه انعقاد خون در مکان نامناسب مثل شش و یا مغز صورت گیرد خواهیم مرد.

اگر پروسه انعقاد خون دیر و پس از خونریزی زیاد انجام شود یا تمام زخم را نپوشاند خواهیم مرد، اگر انعقاد خون محدود به ناحیه زخم نشود کل جریان خونمان از کار خواهد افتاد اینکه چطور بدن به‌طور اتوماتیک می‌داند کجا و در چه زمانی انعقاد خون کند نشان می‌دهد که در بدنمان یک سیستم اطلاعاتی برای هدایت آن وجود دارد.

مغز انسان پیچیده‌ترین و منظم‌ترین ماده در تمام کیهان است مغز یک انسان بالغ در حدود ده تا چهارده ولت نیرو و یک میلیون میلیارد اتصالات الکتریکی دارد که بیشتر از اتصالات الکتریکی در تمام دستگاه‌های الکتریکی دنیا است.

در پشت چشم‌هایمان ریتا وجود دارد کوچک‌تر از یک اینچ مربع اما در همین یک اینچ مربع صد و سی و هفت میلیون سلول حساس به نور قرار دارد که همه به مغز متصل هستند چشم ما قابلیت خوددرمانی و خود تمیزی دارد، قابلیت اتوفوکوس داد که می‌تواند میلیون‌ها رنگ را از هم تشخیص دهد اگر چشمانمان ذره‌ای انحراف داشته باشند از هر چیزی دوتا می‌بینیم.

بدن ما حدود هفتاد تریلیون سلول دارد که شامل دویست نوع مختلف هستند نزدیک به صد میلیارد سلول پوستی و نزدیک به صد میلیارد سلول عصبی در مغز که قابلیت پردازش نزدیک به شصت‌هزار فکر در روز را دارند، نزدیک به شصت میلیون گیرنده حسی در دست وجود دارد و تعداد صد و بیت و پنج میلیون سلول شبکه‌ای چشم به ما این اجازه را می‌دهد تا ده میلیون رنگ متفاوت را از هم تشخیص دهیم، نزدیک به هزار گیرنده بویایی به اجازه می‌دهد تا پنجاه‌هزار بوی مختلف را تشخص بدهیم، شش لیتر خون در بدن ما وجود دارد و چهل و دو میلیارد رگ خونی و سی تریلیون گلبول قرمز در رگ‌های خونی قرار دارند.»

نظرات کاربران

کاربر 7998342
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

سپاس مخصوص خداست

کاربر ۵۹۸۵۱۴۳
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

کتابی خوب و مفید برای شروع خودشناسی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

حجم

۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۷۳ صفحه

قیمت:
۲۱,۶۰۰
تومان