دانلود و خرید کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان حمید قاسم زادگان جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان

کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان نوشتهٔ حمید قاسم زادگان جهرمی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه فرهنگیان) است. انتشارات کلیدپژوه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان

کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان حاصل تجربیات زیستهٔ حمید قاسم زادگان جهرمی در تدریس در کارگاه هنر برای دانشجویان رشتهٔ کودکان استثنایی است. در این اثر پژوهشی تلاش شده تا عناصر مهم نمايشنامه‌نويسی برای كودكان ناشنوا، مرور و تقویت شود. به‌دليل هم‌سوشدن آيندهٔ آموزشی و تربيتی كودكان و نوجوانان، در این کتاب بر لب‌خوانی و استفاده از حركت‌های ايمایی، القایی و نشانه ‌های شمایلی تأكيد شده است؛ تا بتوان علاوه بر ايجاد جذابيت، ارتباط را با كودک و نوجوان ناشنوا حفظ كرد.

کتاب حاضر در ۶ فصل نوشته شده است. «ناشنوایی و علل آن»، «تعلیم و تربیت ناشنوایان»، « نمایش و آموزش و پرورش کودکان با نیازهای ویژه»، «ساختار نمایشنامه برای کودکان ناشنوا»، «چالش‌های نمایشنامه‌نویسی برای کودکان ناشنوا» و «جمع‌بندی نهایی» عنوان این فصل‌ها هستند.

خواندن کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به مربیان و دانشجویان و معلمان رشتهٔ کودکان استثنایی و هنرمندان تئاتر (گرایش کودک و نوجوان) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ادبیات نمایشی و ناشنوایان

«هر نمایشی متکی به یک متن قوی است بخصوص نمایش کودکان ونوجوانان که پایه است. این نوع نمایش در عین سادگی از پیچیدگی و ترفندهای خاص خود در ایجاد جذابیت برخوردار است. که می‌بایست مورد توجه نویسندگان قرار گیرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

حجم

۷٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان