دانلود و خرید کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن حمیدرضا بخشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن اثر حمیدرضا بخشی

کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن

کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن نوشتهٔ حمیدرضا بخشی (عضو هیئت‌علمی دانشگاه شاهد) است. انتشارات دانشگاه شاهد این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر پیرامون شبکه‌های حسگر بی‌سیم نوشته شده است.

درباره کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن

کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن به ما می‌گویند که پروتکل‌های مسیریابی سلسله‌مراتبی از سایر روش‌ها کارآمدتر هستند. بسیاری از حملات از جمله حملۀ کرم‌چاله، حملۀ گرداب و حملۀ سیبیل پروتکل‌های مسیریابی را مورد تهدید قرار داده و روش‌های مقابله‌ای مرسوم به‌علت محدودیت منابع در این شبکه‌ها کاربردی نیستند.

امنیت همچنان یک موضوع چالش‌برانگیز در شبکه‌های حسگر بی‌سیم است. در این کتاب، ضمن ارائۀ مفاهیم مسیریابی امن در شبکه‌های حسگر بی‌سیم، یک پروتکل مسیریابی سلسله‌مراتبی امن جدید با استفاده از بخش مسیریابی و بخش امنیتی پروتکل ارائه ‌شده است.

این روش از مسیریابی سلسله‌مراتبی با ارسال داده به‌صورت چندگامی و مدیریت کلید پویا برای مصرف انرژی کم‌تر و مقاومت بیش‌تر در برابر حملات مسیریابی بهره می‌برد. روش یادشده با تقسیم محیط حسگری به چندین بخش و افزایش تعداد خوشه‌های نزدیک به ایستگاه پایه توانسته است مصرف انرژی در کل سرخوشه‌ها را متعادل کند، طول عمر شبکه را بالا ببرد و نیازهای امنیتی این شبکه‌ها را نیز برآورده کند.

این پژوهش در ۵ فصل انجام شده است.

خواندن کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علوم کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب پروتکل های مسیریابی سلسله مراتبی امن

«امروزه به‌دلیل رشد فناوری‌های ارتباطی بی‌سیم، شبکه‌های حسگر بی‌سیم رشد بسیاری نموده و با توجه به قابلیت‌هایشان برای بسیاری از کاربردها مورد توجه قرار گرفته‌اند.»

***

«مسیریابی یکی از اساسی‌ترین عملیات در این شبکه‌هاست و بر عملکرد شبکه ازلحاظ کارایی، امنیت و طول عمر اثر می‌گذارد؛ بنابراین پروتکل مسیریابی امن و کارآمد یکی از نیازهای اولیه در این شبکه‌ها می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان