دانلود و خرید کتاب برنامه امنیت اطلاعات توماس ای. بترو ترجمه میثم حامدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه امنیت اطلاعات اثر توماس ای. بترو

کتاب برنامه امنیت اطلاعات

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برنامه امنیت اطلاعات

کتاب برنامه امنیت اطلاعات نوشتهٔ توماس ای. بترو (دستیار ویژهٔ امور امنیتی و تحقیقاتی نیروی دریایی) و ترجمهٔ میثم حامدی است. انتشارات دیده بان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد نیروی دریایی ارتش آمریکا است.

درباره کتاب برنامه امنیت اطلاعات

کتاب برنامه امنیت اطلاعات یک کتاب راهنما است که سیاست خاصی را که در یکی از دستورالعمل‌های وزارت دریاداری بیان شده ارائه کرده است. هدف از نگارش این کتاب، ارائهٔ معانی یک‌دستی از سیاست‌ها و رویه‌های برنامهٔ امنیت اطلاعات در سراسر وزارت دریاداری بوده است.

توماس ای. بترو نویسندهٔ کتاب برنامه امنیت اطلاعات از خواننده می‌خواهد این کتاب را به‌طور کامل بخواند. این کتاب در ۱۲ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب برنامه امنیت اطلاعات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ امنیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب برنامه امنیت اطلاعات

«افسران فرمانده باید اطمینان پیدا کنند که اطلاعات دارای طبقه‌بندی تنها در تسهیلات امن، روی سامانه‌های فناوری اطلاعات معتبر و تحت شرایطی پردازش می‌شود که از دسترسی افراد غیرمجاز به آن اطلاعات جلوگیری به عمل می‌آورد. این فعالیت‌ها هر زمان که اطلاعات تحت نظارت مستقیم یک فرد تصفیه شده مناسب نباشد، شامل محفوظ نگه داشتن اطلاعات در تجهیزات یا تسهیلات مورد تایید بوده یا شامل محدودسازی امکان دسترسی و کنترل جابه‌جایی‌ها در نواحی است که اطلاعات دارای طبقه‌بندی در آنجا مورد پردازش و ذخیره‌سازی قرار دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان