دانلود و خرید کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی عدنان درخشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی اثر عدنان درخشان

کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی

کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی نوشته عدنان درخشان است. این کتاب را نشر خسرو خوبان منتشر کرده است.

درباره کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی

کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی گزارشی است از دو مدعی مهدویت به نام‌های محمد بن عبدالله بن قحطان و احمد گاطع الهمبوشی (احمد بصری).

خواندن کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به کلیات اسلام مناسب است.

بخشی از کتاب مهدی ۱۴۰۰ مهشیدی، مهدی ۱۴۰۰ خورشیدی

«اینک یکشنبه ۶ محرم سال ۱۴۰۰ قمری (۴ آذر سال ۱۳۵۸ شمسی و ۲۵ نوامبر سال ۱۹۷۹ میلادی) سربازان سعودی با داشتن مجوز شرعی برای کشتن هر فرد مسلحی در مسجدالحرام آمده بودند تا برای آخرین بار صحن را پاک‌سازی کنند. این مجوز و فتوا توسط ۳۰ عالم بزرگ عربستان پس از بده‌بستان‌های فراوان و با گرفتن امتیازات خاص از خاندان آل سعود داده شده بود تا میراث فرزندان سعود و محمد بن عبدالوهاب را پاس بدارد. اما روشن بود که مسجد جز با جنگی خونبار آزاد نخواهد شد.

در بامداد یکشنبه ۶ محرم نیروهای سعودی از سه محور حمله‌ور شده بودند تا به هر صورت ممکن مسئله را پایان دهند. بااین‌وجود و علی‌رغم شمار کم مهاجمان حاضر در صحن به‌هیچ‌وجه فيصله دادن این کار آسان به نظر نمی‌رسید. از ژرفای خاموش طبقه دوم مسجد و از میان روزنه‌ها و پنجره‌های بی‌شمار مشرف بر صحن که در طبقات بالایی راهروی صفا - مروه نیز تعبیه شده بود، این سربازان سعودی بودند که از میان تاریکی هدف قرار می‌گرفتند. محمد بن عبدالله نیز که باور داشت مرگ بر او کارگر نیست، باانگیزه‌ای که از حوادث دیروز گرفته بود، اینک با پرتاب هر نارنجک که پس از برخورد به سنگ‌های مرمر صحن به ارتعاش درمی‌آمد، در کسری از ثانیه و پیش از انفجار، به‌سوی آن می‌شتافت و در کمال ناباوری آن را به‌سوی سربازان سعودی پرتاب می‌کرد.

بارها این عمل محیرالعقول تکرار شد تا آن که در آخرین تلاش اقبال از او روی گرداند. انفجار پاها و پایین تنه او را متلاشی کرد و جسد نیمه‌جانش در معرکه رها شد. مرگ او نزدیک بود و روشن بود که از جانب طرف‌دارانش نیز هیچ کمکی نخواهد رسید.

با مرگ مهدی در مسجدی که جنگ و قتال در آن حرام است طغیانی که به نام او شروع شده بود پایان‌یافته به نظر می‌رسید اما حوادث بعدی نشان داد که این تازه آغاز ماجراست. پاک‌سازی مسجدالحرام از وجود تروریست‌ها یک هفته دیگر زمان برد و جز با کمک کماندوهای کارکشته فرانسوی عضو GIGN و تلفات سنگین سربازان سعودی میسر نشد. آری! تنها جای سالم مسجد، کعبه بود. پس از فروکش کردن ماجرا، روزنامه Arab News شهر جده به نقل از شاهدی عینی گزارش داد که دیوار سترگ حائل بين مسجد و راهروی صفا - مروه کامل از بین رفته است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان