دانلود و خرید کتاب خانه داری نگار صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه داری اثر نگار صادقی

کتاب خانه داری

نویسنده:نگار صادقی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خانه داری

کتاب الکترونیکی «خانه داری» نوشتهٔ نگار صادقی در انتشارات همخونه چاپ شده است.

درباره کتاب خانه داری

این کتاب حاوی نکات کاربردی خانه‌داری است و مشکلات کوچک و بزرگی را دربرمی‌گیرد که هرکسی روزانه با آن‌ها مواجه می‌شود. برای مواجهه با هرکدام از این مشکلات، از پاک کردن انواع لکه‌ها تا اشکالاتی که برای وسایلی مانند ماشین لباسشویی پیش می‌آید، روش‌های کاربردی‌ای در این کتاب پیشنهاد شده است.

کتاب خانه داری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی پیشنهاد می‌شود که به دنبال راه بهتری برای حل کردن مشکلات روزانه‌ای که در خانه با آن مواجه می‌شوند، هستند.

بخشی از کتاب خانه داری

اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی متوجه ایرادی شدید، وحشت زده نشوید و موضوع را فوراً به موتور آن ارتباط ندهید، در بسیاری از مواقع، مشکل تنها در اثر یک ریزه‌کاری مانند محکم نبستن درب ماشین یا محفظه پودر صورت گرفته است. بعضی از مشکلات معمول و دلایل آن‌ها از این قرارند:

• اگر ماشین پر از آب نمی‌شود، به احتمال زیاد لوله آب آن یا صافی رابط گرفته است، و با تمیز کردن مرتب صافی و برطرف کردن گرفتگی لوله، اشکال رفع خواهد شد.

• اگر کف صابون از محفظه پودر بیرون میزند، معمولاً به خاطر ریختن پودر بیش از حد یا استفاده از پودری است که برای ماشین لباسشویی مناسب نیست.

• اگر ناگهان آب از ماشین سرازیر شد، قبل از هر چیز باید لوله فاضلاب را چک کنید که گرفته نباشد و در غیر این صورت به دنبال مشکل دستگاه بگردید.

• اگر چرخش ماشین صدای زیادی دارد، مشکل می‌تواند به یاتاقان مربوط باشد که علامت آن تشکیل لکه‌های زنگ زده در زیر و پشت دستگاه است و باید توسط متخصص تعمیر شود. اگر محفظه مشکلی نداشته باشد، منبع صدا می‌تواند یک جسم خارجی در بخش موتور یا پمپ باشد. اما قبل از این‌ها، باید از طراز بودن ماشین بر روی سطح زمین مطمئن شوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان