دانلود و خرید کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است تریسی توتر ترجمه محدثه احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است اثر تریسی توتر

کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است

نویسنده:تریسی توتر
انتشارات:نشر مون
امتیاز:
۳.۰از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است

کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است؛ جاده‌ای به سوی اعتمادبه‌نفس نوشتهٔ تریسی توتر و ترجمهٔ محدثه احمدی است و نشر مون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است

تابه‌حال حس کرده‌اید از آدمی که مقابلتان نشسته خیلی می‌ترسید و برای همین هیچ کنترلی روی اوضاع ندارید؟ یا تابه‌حال این فکر فلجتان کرده که اگر احساس واقعی خود را بیان کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ ترس چیز مزخرفی است و در چنین لحظاتی، همه‌چیز تقصیر آن است. همان‌طور که می‌دانید ترس می‌تواند هم قاطعانه باشد هم وحشتناک و معمولاً زمانی خودش را نشان می‌دهد که در محیطی کاملاً ناآشنا قدم می‌گذارید. چنین محیطی پر از تیپ‌های شخصیتی مختلف است که ظاهراً کنترل آن موقعیت را غیرممکن می‌سازند.

اگر فکر می‌کنید فعلاً چندان برایتان مقدور نیست «کنترل کامل» خود و موقعیتی را که در آن هستید به دست بگیرید، نگران نباشید. بله، آدم‌های مقابلتان ترسناک به نظر می‌رسند ولی در واقع بیش از آنچه فکرش را می‌کنید قابل پیش‌بینی هستند. این کتاب، به شما یاد می‌دهد که چطور می‌توانید با زیروبم وجود همهٔ آن‌ها آشنا شوید. یاد می‌گیرید چطور با نمایش قدرت آن‌ها مقابله کنید و چه مواقعی از حق خودتان دفاع کنید؛ حتی وقتی ترسیده‌اید (به‌خصوص وقتی ترسیده‌اید). ببینید، وقتی ترس کنترل اوضاع را به دست می‌گیرد، ذهنتان را کاملاً درگیر خودش می‌کند. درنتیجه، متوجه هیچ‌کدام از نشانه‌های مهمی نمی‌شوید که در مقابل آدم‌های سلطه‌جو و تشنهٔ قدرت یا آدم‌های عجیب و بچه‌مسلک به کمکتان می‌آید.

اگر ترس و غرور کاذب افراد، شما را از مسیرتان منحرف می‌کند یا اگر موقعیت‌های سرنوشت‌ساز شما را به وحشت می‌اندازد، تصور نکنید شایستگی لازم را ندارید یا یک جای کارتان می‌لنگد. شما فقط باید چند مرحلهٔ معتبر را طی کنید تا اقدامات زنانی را به‌وضوح درک کنید که با اعتمادبه‌نفس و به شیوهٔ خودشان هر محیطی را کنترل می‌کنند و به موفقیت می‌رسند. شما نیز روش درست خود را برای کنترل اوضاع پیدا خواهید کرد. این کتاب پر است از تغییرات کوچکی که با انجامشان، کنترل اوضاع به دست شما می‌افتد، نه به دست ترس.

اگر توصیه‌های این کتاب را به کار ببندید، دیگر احساس نمی‌کنید اطرافیانتان از شما «موفق‌تر»‌ هستند. دیگر از کسانی که می‌خواهند شما را به زمین بزنند، نمی‌ترسید. چون وقتی یک زن گردن‌کلفت باشید، تلاششان را خواهند کرد. فراموش نکنید که این دنیا، هر روز به زنان می‌گوید باید احساسات و عواطفشان را عوض کنند. اگر در نقطهٔ اوج کارتان باشید، دنیا به شما می‌گوید «زیادی درگیر شغلتان شده‌اید». اگر دچار تردید شوید، دنیا می‌گوید «خودت را جمع‌وجور کن». قطعاً نصیحت‌های روزانهٔ «خودت را تغییر بده»، شما را به سمت بی‌باکی سوق نمی‌دهند. در عوض می‌توانید از تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودتان استفاده کنید و با اعتمادبه‌نفس، در هر موقعیتی از آن‌ها بهره بگیرید. نویسندهٔ این کتاب تمام رازهایش را به شما می‌گوید؛ از نحوهٔ آمادگی‌اش برای هر جلسه تا انواع شوخی‌هایی که در هر موقعیتی او را به بهترین نتیجه می‌رسانند. یادتان می‌دهد چطور امتحانشان کنید و مهم‌تر از همه اینکه، نشانتان می‌دهد در هر محیطی مراقب چه شخصیت‌هایی باشید و با آن‌ها چه کنید.

این کتاب به شما اُردنگی آرامی می‌زند تا خودتان را جمع‌وجور کنید و طوری با ترس زندگی نکنید که انگار کیف‌دستی‌تان است. می‌توانید ترس را در کمدتان نگه دارید، چون همهٔ ما ترس‌های مخصوص خودمان را داریم. همگی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم و ترس، چیزی غیرعادی نیست. ولی لازم نیست در تمام موقعیت‌های مهم، آن را همراهتان داشته باشید. چنین محیط‌هایی جای ترس نیست بلکه جای قدرتمندترین نسخهٔ شماست؛ همیشه. پس با اجرای استراتژی‌های من، این نسخه از خودتان را کشف کنید؛ قدرتمندترین و بی‌باک‌ترین بخش وجودتان را.

خواندن کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ کسانی که دچار ترس‌اند و به‌ویژه به تمام زنانی که منتظر زمانی مناسب برای برخاستن و انجام کاری هستند پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب ترس تنها یک کلمه سه حرفی است

یکی از مشتریان من، بسازبفروش دیوانه‌ای است که واقعاً کاریکاتور خودش است و من مخفیانه دوستش دارم، چون واقعاً به حرف دیگران اهمیت نمی‌دهد و کار خودش را می‌کند. سراسر وجودش پر از الماس است. ساعت‌مچی‌ها و حلقه‌هایش پوشیده از این سنگ هستند. شش ماشین دارد و اگر رولزرویس جدیدی عرضه شود، حتماً آن را می‌خرد. به‌جز موهایش، همه‌چیزش شبیه خانوادهٔ کارداشیان‌هاست. به این راحتی‌ها هم نمی‌شود کاری کرد تا تمرکز کند! راجع به همه‌چیز، پرشور و پرحرارت است. این را هم بگویم این مرد جدی است، پس موقع صحبت با او، حفظ آرامش کار راحتی نیست. من آرام و با اعتقاد راسخ با او حرف می‌زنم. اگر سستی از خود نشان دهم، او را از دست می‌دهم. همیشه نظر خودم را دارم و او به حرفم گوش می‌کند.

مسئلهٔ مهم دربارهٔ تیپ‌های قدرتمند این است که کنترلشان دست غرورشان است. همیشه چیزهایی را برایتان توضیح می‌دهند که در آن متخصص هستید. برای همه‌چیز یک «جواب» (اممم، نظر) دارند. این افراد همیشه عادت دارند قدرتمندترین آدم هر محیطی باشند، پس فکر می‌کنند متخصص هستند و هیچ سند و مدرکی باعث نمی‌شود نسبت به حرف‌های شما حس بهتری پیدا کنند یا مطمئن‌تر شوند. من در کارم همیشه با این آدم‌ها روبه‌رو می‌شوم. فکر می‌کنند بهتر از من می‌توانند روی خانه قیمت بگذارند و همیشه راجع به اطلاعاتی که پیدا کرده‌اند، با من صحبت می‌کنند (که البته هیچ ارتباط یا زمینهٔ مشترکی با کار ما ندارد).

راهکارهای عملی مقابله با وسواس فکری عملی
تیموثی سیسموری
اول خودت را دوست بدار!
مارک رکلا
قدرت رهاکردن
دیمون زاهاریادس
بترس و اقدام کن
روث سوکاپ
جلد ۱۶: اطفال ـ فصل ۱۰۳: نقایص اسیدهای آمینه (سوالات و پاسخ) ـ بخش دوم
ایمان وفایی
کتاب کار توجه آگاهی و پذیرش برای درمان اضطراب اجتماعی و کمرویی
ژان فلمینگ
کتاب کار خشم برای کودکان
کریستینا کرس
بزرگسالی
کلی ویلیامز براون
کتاب کار اضطراب اجتماعی و کمرویی
مارتین ام. آنتونی
یادم تو را فراموش
ژان پیر دانژان
زن گمشده
ماری کوبیکا
بهبود رابطه عاطفی و ایجاد صمیمیت فقط در ۱۵ دقیقه
جوئل بلاک
راهنمای کاربردی شناختی رفتاری تغییر عادت
جیمز کلیبورن
تفکر سیاه و سفید
کوین دوتون
رهایی از خشم و پرخاشگری
شهربانو قهاری
همیشه بدانید که چه بگویید
پیتر دبلیو مورفی
شناخت انواع مواد اعتیادآور
شعله درویش قانع
پذیرش واقعیت (درس‌هایی برای زندگی، ازدواج و خانواده)
فیلیپ مک‌گراو (دکتر فیل)
رفتاردرمانی دیالکتیکی برای افسردگی و اضطراب
توماس مارا

نظرات کاربران

kiani
۱۴۰۱/۰۳/۰۴

واقعا افتضااااااااح و ضعیف ترین و بی ربط ترین کتابی که میشد تو زمینه اعتماد به نفس بخونی همین کتاب بود . واقعا حیف وقت گرانبهایی که پای مطالعه این کتاب هدر شد چون تصورم این بود کامل بخونم و زود

- بیشتر
کاربر ۴۳۶۴۱۱۸
۱۴۰۱/۰۱/۲۷

عالیه

جواد
۱۴۰۱/۰۹/۲۴

این قیمت برای یک کتاب خودیاری عمومی واقعا زیاده. 40 تومن برای یه pdf؟ طاقچه داری میزنی جاده خاکی....

hana
۱۴۰۲/۰۲/۱۰

قیمتش خیلی زیاده واسه یه pdf

مرداد
۱۴۰۱/۱۱/۱۶

قیمتش😱😢

meiti
۱۴۰۱/۰۱/۲۲

خوب کلمه دزد ، مرگ ، بمب ، گرگ و امثال اینها هم سه حرفی هستن معنایی وحشتناکی برای هرکدوم از ما دارند اسم کتاب واقعا رو مخم بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۳۴۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۶۱,۵۰۰
تومان