دانلود و خرید کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint) ایمان اشکاوندراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint) اثر ایمان اشکاوندراد

کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint)

معرفی کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint)

کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint) به نویسندگی ایمان اشکاوند راد است و انتشارات ابزار اندیشه آن را روانهٔ بازار کتاب‌های کامپیوتر کرده است.

درباره کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint)

امروزه افزایش کاربرد و گسترش رایانه در تمامی زمینه‌ها باعث شده است که بسیاری از کارهای سنتی به شکل دیجیتال تبدیل شود. یکی از این کارها، ارائه مطالب به صورت دیجیتال است. از معروف‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای ارائه مطالب، می‌توان نرم‌‌افزار مایکروسافت PowerPoint را نام برد. در کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint) به آموزش نرم‌افزار PowerPoint 2013 پرداخته شده است. در فصل آخر کتاب قابلیت‌های جدید نسخه پاورپوینت ۲۰۱۹ نیز معرفی شده است. از نرم‌افزار PowerPoint برای ارائه مطالب در سمینارها، جلسات و کلاس‌های درس در قالب صفحاتی به نام اسلاید استفاده می‌شود. در درون اسلایدها شما می‌توانید متن، تصویر، شکل، نمودار، صدا، فیلم، جلوه‌های ویژه، انیمیشن و... قرار دهید. اگر تاکنون با این نرم‌افزار آشنایی نداشته‌اید و حتی هیچ اطلاعاتی دربارهٔ کارکرد آن ندارید، اصلاً نگران نباشید. قدم به قدم با این کتاب آموزشی پیش بروید و با استفاده از تصویرها، همزمان به اجرای دستورالعمل‌ها بپردازید. خواهید دید که در پایان مطالعه این کتاب، به راحتی به نرم‌افزار پاورپوینت مسلط خواهید شد.

این روزها که تحصیلات دانشگاهی، بیشتر از راه دور و مجازی شده، یادگیری برنامه‌هایی چون پاورپوینت می‌تواند به استادان و معلمان کمک کند که مطالب درسی را بهتر ارائه دهند و به دانشجویان یاری دهد درسی را که آموخته‌اند با شکل زیباتری به استاد خود پاسخ دهند.

قرار است که در کتاب آشنایی با محیط نرم‌افزار Powerpoint با این مباحث آشنا شوید:

در فصل اول کتاب شما با محیط کلی نرم‌افزار پاورپوینت و سربرگ‌های مختلف آن شامل سربرگ File، سربرگ Home، سربرگ Insert، سربرگ Design، سربرگ Transitions، سربرگ Animation، سربرگ Slide Show، سربرگ Review، و سربرگ View است. در این فصل همچنین با حالت‌های مختلف ایجاد یک سند جدید، ذخیره‌سازی آن، باز کردن سند، بستن سند و دسترسی به ابزارها از طریق صفحه‌کلید و حالت‌های مختلف نمایش نوار ریبون نیز آشنا خواهید شد.

در فصل دوم شما نحوه ایجاد اسلاید در پاورپوینت را فراخواهید گرفت و همچنین با نماهای مختلف در پاورپوینت یعنی نماهای Normal ،Outline ،Slide Sorter ،Note page ،Reading ،Slide Show نیز آشنا خواهید شد.

در فصل سوم با مباحث درج متن در اسلاید، آشنایی با ابزارهای گروه Font و گروه پاراگراف آشنا می‌شوید. ابزارهایی نظیر تغییر رنگ و قلم نوشته‌ها، ترازبندی متن، شماره‌گذاری خودکار، چند ستونه کردن نوشته‌ها و درج علائم و کارکترهای ویژه و معادله‌ها و فرمول‌ها را یاد خواهید گرفت. همچنین بخش پیدا کردن و جایگزینی متن‌ها (Find and Replace)را نیز در این فصل آموزش خواهید دید.

در فصل چهارم با ابزارهای گرافیکی نظیر کار با تصویر، شکل‌های گرافیکی و جدول و ابزارهی جزیی هر بخش آشنا خواهید شد. ابزارهایی نظیر Remove Background، ابزار Corrections، ابزار Color، ابزار Artistic Effects، فشرده کردن تصویر(Compress Pictures)، برش تصویر (Crop)، درج شکل‌های گرافیکی (Shapes)، گروه‌بندی شکل‌ها ادغام‌کردن شکل‌ها، تنظیم موقعیت شکل درج شده، چرخاندن و تغییر درجه تصویر، درج Smart Art و ابزار Screenshot، کار با جدول‌ و سبک‌های آن را خواهید آموخت. درج WordArt و ابزار Format Painter نیز جز مباحث این فصل است.

در فصل پنجم با مبحث طراحی و زیباسازی اسلایدها در پاورپوینت آشنا خواهید شد. تنظیم رنگ، فونت و افکت در پوسته انتخاب شده، تنظیمات پس‌زمینه، تغییر سبک پس‌زمینه، درج تصویر در پس‌زمینه اسلاید، طراحی انیمیشن و متحرک‌سازی در اسلایدها، متحرک‌سازی متن در اسلاید، اختصاص چند انیمیشن به یک متن، تنظیمات انیمیشن‌ها، حذف انیمیشن‌ها نمایش و جابه‌جایی انیمیشن‌ها، ایجاد انیمیشن در هنگام جابه‌جایی اسلایدها، درج صدا، نحوه تنظیم سرعت انیمیشن، اختصاص یک انیمیشن به همه اسلایدها و حرکت اسلایدها به طور خودکار را به شکل کامل در این فصل خواهید آموخت.

در فصل ششم ایجاد دکمه‌های عملیاتی، درج پیوند، صدا و فیلم، درج یک فراپیوند ساده در یک اسلاید و درج پاورقی و سربرگ و شماره‌گذاری اسلایدها، درج فیلم و درج صدا در یک اسلاید، افزودن آهنگ پس زمینه به اسلایدها نیز آشنا خواهید شد.

فصل هفتم شما را با انواع نمودارها در پاورپوینت، درج نمودار (Chart) و بررسی گزینه‌های مختلف سربرگDesign و سربرگ Format را خواهید آموخت.

فصل هشتم به معرفی شیوه‌های مختلف اجرای اسلایدها، تنظیمات نمایشی (Setup Slide Show) نحوه ضبط صدای سخنران و پخش آن به همراه نمایش اسلاید آموزش داده می‌شود. زمان‌بندی ارائه کنفرانس و تمرین پیش از سخنرانی آشنایی با اسلایدهای الگو، ابزار بزرگنمایی (Zoom) و راست چین و چپ چین کردن اسلایدها و همچنین سیاه و سفید کردن اسلایدها را برای چاپ به شما آموزش می‌دهد.

فصل نهم مبحث مهم و کاربردی چاپ اطلاعات و تنظیمات آن و معرفی راهکارهای ویژه پاورپوینت را آموزش خواهد داد. مباحثی نظیر پیش‌نمایش چاپ اسلاید، چاپ اسلایدها، چندین راهکار دیگر در پاورپوینت، چک کردن املایی و دستوری متن‌ها، پیدا‌کردن معنی واژه‌ها، ترجمه متن‌های انگلیسی به زبان‌های مختلف دنیا، بسته‌بندی ارائه بر روی CD و در نهایت اصول کلی برای یک ارائه خوب و قالب آن را به شما آموزش خواهد داد. ویژگی‌های جدید پاورپوینت نیز در آخر کتاب اشاره شده است.

خواندن کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint) را به تمام کسانی که در حوزهٔ تدریس مجازی فعالیت می‌کنند و همچنین تمام دانش‌آموزان و دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش نرم افزار پاورپوینت (2013 PowerPoint)

احتمالاً تا به حال واژه آفیس را شنیده‌اید؛ حال در اینجا با مجموعه آفیس که محصول شرکت مایکروسافت است بیشتر آشنا خواهید شد.

مجموعه آفیس یکی از پرکاربردترین مجموعه نرم‌افزارهاست که اجزای آن به سه دسته برنامه‌های اداری، برنامه‌های سرویس‌دهنده و برنامه‌هایی با کاربرد اینترنتی تقسیم می‌شود. البته بیشتر شهرت آفیس به دلیل تولید برنامه‌های بخش نخست (اداری) است. این بخش از اجزایی همچون ورد، پاورپوینت، اکسس، اکسل و... تشکیل شده است.


معماری برای کودکان بی‌سرپرست
مژده صیادی
آموزش گام به گام پاورپوینت ۲۰۱۹
سپیده افتخاری دوست
بیش‌فعالی در مدرسه
مریم نعیمی
آموزش گام به گام اکسس ۲۰۱۹
سپیده افتخاری دوست
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری قارچ شناسی دامپزشکی
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
تدریس آنلاین در دوران کرونا
کاستاس پن
طراحی پارچه و لباس
ندا عابدینی
نساجی سنتی ایران
حسین یاوری
تولید و به کارگیری محتوای یادگیری سیار
فاطمه صمدی امین آباد
چکیده رمان فان مرمری
ناتانائیل هاوثورن
۷۵ راه برای معلم بهتر شدن
برو آنت ال
قاعده جمجمه در گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن
فاطمه شجاع صفت
درک عناصر بصری در لباس
فاطمه تاج‌فر
یادگیری الکترونیکی در هزاره سوم
مرجان بهزادفر
تجلی نور در هنرهای سنتی ایران
حسین یاوری
رباتیک مقدماتی
امیراسحاق میرحسینی
سرزمین طارم
مهدی محمدی
آموزش گام به گام نرم‌افزار 3Dmax
ابوالفضل طاهریان ریزی
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تک یاخته شناسی پزشکی
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان