دانلود و خرید کتاب شاهراه عشق حسین حاجی چرمهینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شاهراه عشق اثر حسین حاجی چرمهینی

کتاب شاهراه عشق

معرفی کتاب شاهراه عشق

کتاب شاهراه عشق نوشته حسین حاجی چرمهینی است. این کتاب به شما یاد می‌دهد به خلق ثروت و موفقیت از طریق انجام کاری که عاشقش هستید بپردازدی.

درباره کتاب شاهراه عشق

کتاب شاهراه عشق هیچ تکنیکی ندارد، هیچ راه پیچیده‌ای هم ندارد؛ اما مسیری را پیشنهاد می‌دهد که با مداومت بر آن، کنترل قدرت نامحدود خودتان را بیشتر به دست شما می‌دهد. شاید فکر کردن، تمرین کردن و عمل به این آگاهی‌ها سخت‌تر از هر کار فیزیکی باشد؛ اما باور کنید که ارزش را دارد. این کتاب شما را به قهرمان زندگی خودتان تبدیل می‌کند.

بعد از مطالعه این کتاب، دلایل موفقیت‌ها و شکست‌های زندگی‌تان و همچنین زندگی اطرافیان‌تان را به خوبی درک می‌کنید و می‌توانید مسیری را انتخاب کنید که کمترین انرژی فیزیکی را در کمترین زمان ممکن و البته به صورت طبیعی، برای موفقیت‌تان می‌طلبد.

نویسنده از شما برای تغییر بنیادین در زندگی‌تان، هیچ پیش نیازی نمی‌خواهد، هیچ سرمایه اولیه خاص یا شرایط ویژه‌ای هم نمی‌خواهد و به شما یاد خواهد داد که دقیقاً همین نقطه‌ای که هستید، بهترین نقطه برای شروع آن تغییر بنیادین در زندگی‌تان است و شما برای خلق صددرصد رؤیاهایتان به‌ویژه در خصوص مسایل مالی که تمرکز عمده‌تر این کتاب است، نیازی به هیچ چیز دیگری ندارید و هرآنچه همین الان دارید، کافی است؛ صرف نظر از اینکه در کجای جهان زندگی می‌کنید، چه سنی دارید یا چه گذشته و چه شرایطی را تجربه کرده اید و اکنون کجای این هستی قرار دارید. تنها چیزی که از شما می‌خواهد، تعهدی است که باید برای انجام تمرینات این کتاب و به کار بردن آن در زندگی تان به خودتان بدهید. نویسنده ساده‌ترین راه را برای رسیدن به آرزوهایتان را به شما آموزش می‌دهد؛ همان راهی که به خودش نیز کمک کرده است.

اگر هدفتان آزادی و استقلال مالی است، کوتاه‌ترین راه، همان شاهراه عشق، یا خلق ثروت و موفقیت از طریق انجام کاری است که عاشقش هستید. حتی اگر نمی‌دانید چطور کاری که عاشقش هستید شما را به ثروت و موفقیت می‌رساند با خواندن و عمل کردن به این کتاب شروع کنید.

خواندن کتاب شاهراه عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال موفقیت در زندگی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شاهراه عشق

اگر در حال حاضر کارمند هستید، دانشجو هستید و یا بیکارید و دوست دارید تغییری که همیشه دوست داشتید در زندگی‌تان ایجاد کنید رقم بزنید؛ باید قدم‌های عملی و پیوسته‌ای را در جهت خلق رویاهایتان بردارید. ابتدا باید درک کنید که تنها نیروی کنترل کننده‌ی سرونشت‌تان چه نیرویی‌ست و چگونه آن را در اختیار بگیرید. بعد از آن بایستی باورهای غلطی که راجع به ثروت و موفقیت دارید شناسایی و درون‌تان کمرنگ‌تر کنید و به‌جای آن باورهایی بسازید که برای رسیدن به اهدافتان به آنها نیاز دارید. این مراحل را قدم به قدم با تمرینات کتاب پیش خواهید رفت و در انتها باید بدانید که چه مسیری کوتاه‌ترین راه برای خلق ثروت و موفقیتی است که منحصراً بیشترین نفوذ را در وجودتان دارد، این همان مسیری‌ست که اشتیاق و علاقه به آن دارید و به آن عشق می‌ورزید.
هزاران فعالیت بوده که افراد عاشق آن بوده‌اند که بعدا به راه کسب درامد و شغل تبدیل شده که تا آن زمان هرکز به دید شغل به آنها نگاه نشده بود! این باید در ذهنتان چراغی روشن کند.

پنج سال آینده خودتان را تصور کنید، دوست دارید کجای این دنیا باشید و چه دست آوردهایی داشته باشید. بدترین حالت‌ها  و بهترین حالت‌ها را تصور کنید و سپس بنویسید که حاضرید چه قدم‌های عملی برای رسیدن به بخش بهترین حالت‌ها بردارید و چه فعالیت‌هایی انجام بدهید که از بخش بدترین حالت‌ها، دوری کنید.
واقعا برای رسیدن به تصویری که از پنج سال آینده خود دارید حاضر هستید چه بهایی پرداخت کنید؟

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان