دانلود و خرید کتاب در جستجوی رهایی طاهره بیان معمار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در جستجوی رهایی اثر طاهره بیان معمار

کتاب در جستجوی رهایی

معرفی کتاب در جستجوی رهایی

کتاب در جستجوی رهایی نوشته طاهره بیان معمار است. این کتاب به شما ۱۰ گام معرفی می‌کند که می‌توانید با آن‌ها به آرامش درون برسید.

درباره کتاب در جستجوی رهایی

اگر ذهنی شلوغ و پر تلاطم دارید، اگر در روابط با اطرافیان مرتب دچار تنش و مشکل می‌شوید، اگر صدای مداوم گفتگوهای ذهنی، آزارتان می‌دهد، اگر طالب ایجاد تغییری در ماهیت زندگیتان هستید یعنی شما قسمت بزرگی از «مسیر تغییر» که شناخت مشکل باشد را رفته‌اید و آماده خواندن این کتاب هستید.  این کتاب با زبانی ساده و تجربی، شما را در ادامه مسیر تغییر و تا رسیدن به آرامش و قرار همراهی می‌کند.

همه ما خواهان زندگی بهتر هستیم. زندگی بهتر بیش از آنکه به شرائط و محیط بیرونی وابسته باشد به احساسات و افکار و رفتار ما وابسته است و اینکه بتوانیم رابطه سالمی با دنیای درون و بیرون خود برقرار کنیم. کتاب در جستجوی رهایی به خواننده خود کمک می‌کند تا تک‌تک میله‌های قفسی را که خودمان برای روح و روان خود ساخته‌ایم بشناسیم و با سلاح آگاهی و اراده آنها را از بین ببریم.

این کتاب در پی پاسخ به این سوال اساسی است که چرا اکثر افراد با هر رده سنی و هر میزان تحصیلات، اغلب آرام نیستند؟ چرا علی‌رغم تظاهر عمومی به اینکه «همه چیز روبه‌راه است.» اما هیچ چیز روبه‌راه نیست؟

رفتارهای پرخاشگرانه، نارضایتی از زندگی، شکایت‌های مداوم ذهنی از دیگران، خشم‌های درونی نسبت به افراد یا اجتماع، قضاوت‌های ذهنی و سوء تفاهم‌ها، خودشیفتگی و غرور، ترس‌های پنهان، توقعات نا به جا، نگرانی دائمی از آینده....لایه‌های زیرین ولی آشکاری هستند که در اکثر رفتارها بروز می‌کنند و مشاهده می‌شوند.

در جستجوی رهایی کتابی است برای همه افرادی که خواهان زندگی بهتر و آرام تری هستند. ولی نمی دانند ریشه ناآرامی ها در کجاست و نمی‌دانند نقطه شروع تغییرات را از کجا باید بیابند.

 این کتاب در ۱۰ گام و با ارائه ده مرحله از «آگاهی» تلاش می‌کند تا خواننده را با هر سطح از تحصیلات و معلومات، به سوی تجربه آرامش درون نزدیک کند. پیام این کتاب، صلح درونی، شادی و آرامش است. 

خواندن کتاب در جستجوی رهایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان