نظرات درباره کتاب مستند داستانی کارتابل و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مستند داستانی کارتابل اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

نظرات کاربران درباره کتاب مستند داستانی کارتابل

انتشارات:انتشارات حداد
امتیاز:
۴.۵از ۱۱۹ رأی
۴٫۵
(۱۱۹)
نصیری
به نظرم این کتاب به شدت ارزش خوندن داره، اینکه بفهمیم حتی تو ساختار نظام هم هستن عناصری که تنها هدف‌شون ضربه زدن به کشور و نظامه، خیلی بیشتر قدردان زحمات نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و نظامی کشورمون خواهیم بود.
عاشق کتاب
خوب بود . خدا لعنتشون کنه که سردار سلیمانی رو به شهادت رسوندن .خدا لعنت کنه خائنایی که نوکر انگلیس و امریکا و اسرائیلن .
sayyedali🇮🇷
برخلاف جلدش خیلی کتاب خوبی بود اینم جلدش یکم ضعیف کار شده که غلط اندازه اولش یکم دیر پیش میره کتاب ولی بعد که داستان اصلی شروع میشه کامل رو دور میفتی از کتابا اقای حداد پور اونای که دوست داشتم همشو خوندم (تب مژگان، حجره پریا، حیفا، کف خیابون ۱و۲، اردیبهشت، دفتر چه نیم سوخته یک تکفیری، مستند داستانی نه، پسر نوح، و این اخری هم کارتابل ) همشون لازمه و خوندی واقعا سطح معلومات امنیتی ادم میره بالا و خیلی بدرد خوره و ازش یاد میگیری من تو همه این کتابا با حیفا و حجره پریا بیشتر کیف کردم شما چطور!؟
کاربر 7445790
من هم حیفا خیلی بم چسبید...کتاب نه و پسر نوح رو هم خوندم عالی بودن،فعلا این سه تا رو خوندم سه تاشون خیلی اوکی بودن
بنت الشهید
واقعا عالیه کتاب های ایشون و من همش منتظر چند سال دیگه ماجراهایی که در زمان حال اتفاق افتاده رو هم بنویسند
hanieh_a_n
واقعا جلد کتاب اصلا خوب نیست
حجاب افتخارم.
سلام با تشکر از نویسنده محترم امیدوارم این کتابهای مفید در طاقچه بی نهایت قرار بگیره. مطمئنا مطالعه هرچه بیشتر این کتاب از طرف خواننده ها به خاطر روشنگری اذهان کلی جامعه خیلی از منافع مادی اون مهمتره.
N.Maleki
بهتون توصیه میکنم بخونیدش حالت مستند داره و براساس شخصیت های واقعی و براساس واقعیته مثل بقیه کارهای ایشون خیلی مفید و جذاب هستش اطلاعات خوبی بهتون میده
Fatima
مثل کتب قبلی جناب آقای حدادپور جهرمی ، این کتاب هم دارای اطلاعات بالا و تاثیرگذاری بود ممنون . خسته نباشید
کتاب باز
خیلی کتاب خوبیه مثل بقیه کتاب های این نویسنده هست گول طرح جلدش که ضعیف کار شده رو نخورید محتواش همونقدر عالیه که کتابای کف خیابون و حیفا عالین.
دیوانه او...
سلام کتاب جدید آقای حداد پور به نام چرا تو و پسر نوح رو هم وارد طاقچه کنید لطفا😍😍😍😍😍😍
Rey
کتابهای اقای جهرمی بی نطیره عاشق این نوع کتاب ها هستم خدایاریش کند
الهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
مثل بقیه کتاب هاش عالی و جذاب و آموزنده بود.🌹
Ho3ein Mosavi
تو کتاب های اخیر اول کتاب اردیبهشت بعد این خوب بودن از اقا حداد پور عزیز اما کاش مث اردیبهشت یا یه سری دیگه بعد دستگیری رو بیشتر توضیح میدادن و کامل تر بود اما خب کتاب ها قدیمی مث دفترچه خاطرات یک تکفیری یا کف خیابون ۱ و ۲ یه چیز دیگه بودن
گمنام
من واقعا نمیتونم بین کتابهای جناب حدادپور یکی رو بعنوان بهترین انتخاب کنم،هر کدومشون جذابیت خاص خودشو داره
ح.خ
فقط حجره پریا
zahra es
این کتاب شاید برای من جذاب ترین و ناراحت کننده ترین کتاب از مجموعه مستند داستان های امنیتی اقای حدادپور بود. داستان یکی از مسئولان عالی رتبه نظام که نفوذی از اب در میاد. فردی به شدت مذهبی که به دلیل اموزه های مادربزرگش که از قدیمی های انجمن حجتیه بوده، هیچ تعلقی به قول خودش به حکومتها نداره و ... خوندن این کتاب برای همه ایرانی ها به شدت واجبه. تا دید و نگاهشون به پیرامونشون باز بشه و اگاهانه زندگی کنن، انتخاب کنن و حتی وقتی میخوان به مسئولین ناسزا بگن اگاهانه این کارو بکنن و بفهمن که چرا هنوز ما تو مملکت خیلی گره کور داریم ... خصوصا جاهایی که حس میکنیم چرا همه چیز اینقدر تابلوئه و ایا مسئولین نمیفهمن یا قضیه از جای دیگه میلنگه!!
Ho3ein Mosavi
کامنت زیر کتاب گذاشتن نظر کلی بدین راجع به کتاب نه اسپویل کنین و نصف داستان تعریف کنین که ای بابا لطفا رعایت کنین
abootaleb
اکبری نمونه واقعی این داستان بود
کاربر ۵۰۲۱۴۹۸
یکی از نکات قوت این کتاب توازن در توصیف از قدرت ملی و قدرت دشمن هست نویسنده نه محو در قدرت دشمن دچار خودتحقیری میشه و نه با اغراق در قدرت ملی و تحقیر قدرت دشمن تصویر کاریکاتوری ارائه میکنه سوژه به شدت جذاب و خواندنی است از اون موضوعاتی که جای دیگه کمتر گیر آدم میاد از اینکه چنین سوژه هایی در کتابهای آقای حدادپور طرح میشوند بسیار خوشحالم کاش نویسندگان متعددی چنین موضوعاتی رو دستمایه کتابهای خود قرار میدادند البته که دسترسی به چنین محتوایی قطعا آسان و فراگیر نیست کتابهای آقای حدادپور موضوعات دست اول و به شدت جذابی دارند که هم دانستنش به شدت ضروری هست و هم منابع کمتری به اونها پرداخته اند کشش موضوع و نثر روان و ساده و خوشخوان از نقاط مثبت کتاب هست اما خب نویسنده محترم یه جاهایی هم در مورد تکنیک های نویسندگی ضعف داره و خب ریتم کتاب افت می‌کنه یا منطق روایی موضوع دچار اشکال میشه که خب به توجه به نقاط قوت پررنگ اثر قابل اغماض هست خیلی دلم میخواد چنین کتابهایی مثل کارتابل و اردیبهشت و حیفا و کف خیابون و‌حجره پریا و .... رو به تمام نوجوون های اطرافم معرفی کنم تا با دید کاملتری به دنیای پیرامون خودشون نگاه کنند امااااا پرداختن به مسایل منکراتی منو در معرفی کتاب به نوجوونها دچار تردید می‌کنه متوجهم که پرداختن به این مسایل در شکل گیری دیدگاه جامع نسبت به شرایط جامعه و اتفاقات نقش مهمی داره اما خب کاش ورژن سربسته تری هم برای مطالعه نوجوون ها در دسترس بود
میکا
نفوذ چند دهه ای در رده های بالای دولتی! با خوندن این کتاب یک سری از مسائل پشت پرده ی حکومتی و امنیتی رو می فهمید و دیدتون گسترش پیدا میکنه.داستان جذابه و حوصله سر بر نیست. جالب اینجاست در این کتاب اشاره ای هم به ترور شهید سلیمانی میشه وقتی هنوز زنده بودن.
تسنيم
دو تا از کارهای این نویسنده رو خوندم….از نظر موضوعی جذابیت داره ولی از نطر ادبی سطحش پایینه
کاربر ۳۲۶۲۷۰۲
کل کتاب رو حس میکنی از زبون آقا محمد گاندو نوشته شده....کاش حداقل میگفت، الف و واو، کین! راستی اژدر مرد یا گیر سازمان افتاد؟
جامانده از شهدا😞
از همه لحاظ کامل بود دست نویسنده درد نکنه اجرش با آقا امام زمان
Akbar Aghaii
مثل باقی آثار آقای جهرمی این یکی هم بسیار جذاب بود.
کاربر ۶۹۵۷۷۳۰
عالی و آموزنده خیلی ذهنم باز شده با خواندن کتابهای حاج آقا

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۳ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد