نظرات درباره کتاب جهانی که من می‌بینم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جهانی که من می‌بینم اثر آلبرت اینشتین

نظرات کاربران درباره کتاب جهانی که من می‌بینم

امتیاز:
۳.۲از ۳۶ رأی
۳٫۲
(۳۶)
k.t
کتاب رو به صورت چاپی خوندم و از انتشارات پدیده دانش قسمت هایی از کتاب: - انسانی که فکر می کند زندگی خود و مخلوقات اطرافش بی معناست،نه تنها بدبخت است بلکه حتی برای زندگی نیز آماده نشده است. - طبیعت با دستانی گشاده آگاهی و حکمت را بذل می کند ، اما انتخاب هایی که ارائه می دهند کمیابند. - هنر اصلی یک معلم این است که لذت دانش و کشف کردن را در کودک بیدار کند. - یکی از معاصرین منصفانه می گفت که در عصر مادی گرایی مطلقی که ما حضور داریم، تنها انسان های مذهبی واقعی، دانشمندان هستند. - قدرت اراده و استعداد جوان امروزی باعث کم شدن درد و اندوه جامعه امروز نمی شود. - آزادی بر اساس این قانون است که نیاز به دانستن حقیقت باید مقدم بر هر نیاز دیگر باشد. تجربه ی خوبی بود... تلاش قابل تحسین این نابغه برای صلح جهانی در این کتاب کاملا مشهود هستش...و به امید روزی که به آرزوش برسه و تمام مردم جهان فارغ از اینکه از چه ملیتی هستند جهانی فکر کنند و صلح جهانی واقعیت پیدا کنه.
k.t
سلام 🙌 ممنون از توجهتون🙏
کاربر۸۷۳۵۶۶
سلام ، ممنون بابت کامنت زیبا
ویرا
بسیار کتاب زیبایی است از حرف ها و نوشته های فیلسوف و اسطوره ای که تکرار نخواهد شد... بعضی جملات انسان رو واقعا به فکر وا میداره که چه چیزهای زیبایی میتونسته بگه و واقعا چه ذهن زیبا و خلاقی داشته امیدوارم این کتاب رو مطالعه کنید و لذت ببرید... امکان هدیه این اثر به شما عزیزان را نیز دارم تلگرام: @Phrensy
footing
کتاب فوق العاده با ترجمه افتضاح. نسخه ی pdf این کتاب در اینترنت با ترجمه فریدون سالکی وجود دارد که ده برابر این بهتر ترجمه شده. بعد می گویند چرا سرانه مطالعه در ایران انقدر پایین است، شما فقط یک نگاه به این کتاب بیاندازید تا متوجه شوید دلیل آن چیست، مطمئنم خود مترجم اصلا متوجه منظور و مقصود نویسنده نشده و همینطور کلمات بی معنی را کنار هم چسبانده که کتاب را تحویل بازار دهد.
♡♧judy pendelton♧♡
ترجمه زیاد خوب نیست بعضی جاهارو باید تا سه بار میخوندم و جمله بندی رو درست میکردم و بعضی جاهام حدس میزدم ک هدف از این نوشته چیه!
Ali
حق
Behnam
ترجمه خیلی جاها نامفهومه . البته سنگین بودن مطالب کتاب هم بی تاثیر نیست . ولی در کل کتاب حاوی نکات ارزشمندیه که ارزش یادآوری و درک رو دارن.
حسین آجرلو
ترجمه افتضاح حیف پولی که برای خرید این کتاب دادم
dsh
بسیار ترجمه افتضاحی داره! ... جملات گنگ و نامفهوم بود... ترجمه لغوی شده! ... به نظرم ارزش یک ستاره هم نداره... دوست داشتم این کتاب رو بخونم ولی با این ترجمه داغون منصرف شدم... حیف پولی که دادم!
Mohsen
ترجمه افتضاح! من جای شما بودم حذفش میکردم و پولش رو برمیگردوندم، اعتبار طاقچه خیلی مهم‌تر از پوله!
MAHDI
در آن زمان مردان ما را برای ایجاد جامعه‌ی بزرگ که ژرمن نامیده میشد، کار می کردند. ؟ ترجمه ی ضعیف ، نگارش و ویرایش ضعیف، اسم نویسنده اشتباه املایی. چه کسی جوابگو است؟
کاربر 106707
اون چیزی که فکر میکردم نبود ،و فکر میکنم ترجمه اش مشکل داشت، جملات خیلی گنگ بودن
Behnood Nasirian
ترجمه پر از اشکال انشایی و ترکیب بندی است
Reza.AH
بیشتر شامل نامه نگاری انیشتن ست و دغدغه اصلیش صلح و ازادی و خلع سلاح ست . چیزی که تا امروز اتفاق نیافتاده ست ... متاسافانه جهان امروز هم پر از خشونت و جنگ و نابرابری ست ارزوی که بزرگمردی مثل انیشتن داشت چندان تحقق نیافتاده ست.
کاربر ۲۴۳۳۰۲۳
بنظر میاد مترجم زبان فارسی بلد نیست
sfm2903
ترجمه بسیار ضعیف و نامفهوم کناب هم جمع آوری بی نظم سخنان انیشتین است که فاقد سیر تاریخی و تحلیلی است
علاالدوله فرنگی
خیلی کتاب خوبیه.از دست ندید
AMiR
اسطوره فراموش نشدنی...
mahdi
خانم مترجم شما اسم انیشتین رو هم درست ترجمه نکردید
parsa
بهترین کتاب در عرصه جذابیت ولی ترجمه بدی داشت خواندنی بهتون پیشنهاد میکنم..
m.a.m
👍👍👍
👑ڪتاب بانو👑
آلبرت انشتن واقعن یه فزیڪ دان آمریڪایی آلمانی خیلیییییی خوبه واقعن دنیا رو یه جور دیگه میدده ڪه هیچ ڪس نمیتونه بینه واقعن نسل های فزیڪ دان ها الگوشون باید آلبرت باشه فکرش کلا روبه جلو آینده بوده و به پشت سر فقط برای گرفتن ایده نگاه می کرده درڪل:عالییی بود باید حتما تهیش کنیییییددددددد

حجم

۱۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۱۹۷٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد