نظرات درباره کتاب آسایش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آسایش اثر مت هیگ

نظرات کاربران درباره کتاب آسایش

نویسنده:مت هیگ
امتیاز:
۳.۹از ۷۶ رأی
۳٫۹
(۷۶)
کاربر ۲۳۴۴۹۸۱
لطفا به طاقچه بی نهایت اضافه اش کنین سپاس
Velvet
کتابی کاملا آرامبخش و دلچسب. هر وقت احساس تشویش با اضطراب کنید، با خوندن چند صفحه کاملا احساس بهتری می‌کنید. این کتاب متنی ساده و دوستانه داره و من شخصا از خوندنش کلی حس خوب گرفتم.
فریناز
اونقدر خوندن این کتاب حس خوب داشت که نسخه چاپیش رو هم گرفتم. بعضی کتابها حال خوب کن هستن این هم یکی از اونهاست.
Sarvemast
کتاب بسیار خوبی است سرشار از مفاهیم عمیق و کاربردی.چیزهایی که به ظاهر خیلی ساده و دم دستی هستند اما تا کنون بهش توجه نکردیم یا کمتر توجه کردیم.در کل سفری به درون هست.
ZhraAk
خوندن این کتاب لذتی رو به من داد که نمیتونم توصیف ش کنم... در یادداشت های کوتاه مفاهیمی ساده و در عین حال مهم به آدم متذکر میشه. (: اگر از ملال رنج می برید میتونه به شما کمک بکنه... اولین باری که کتابی برجان من نشسته...
melika12011
بی نهایت بشه بطفا
Hadi Ahmadi
مت هیگ کم نظیر
Hossein shiravand
کتاب بینظیریه باید هرروز چند صفحه از این کتاب رو بخونیم پر از آرامش و پر از درس های زندگیه
j
در این روزهای زندگیم، دلم میخواست و احتیاج داشتم برم دوباره کتابِ دلایلی برای زنده ماندن از مت هیگ رو بخونم! که با کتابِ آسایشِ مت هیگ آشنا شدم و شروع کردم به خوندن...در یک کلام دوباره همون حسِ حالِ بهتر که بعد از خوندن کتاب های مت هیگ به آدم دست میده، بهم دست داد💫 مت هیگ نویسنده‌ی محبوبِ من💚
sara
به نظرم این کتاب یکی از قشنگترین و ارامش دهنده ترین کتابایی بود که تا حالا خوندم این کتابو نباید خوند و تموم کرد.شاید برای بعضیا خسته کننده باشه ولی اگه روز سختی داشتین کافیه شب دو صفحه از این کتابو بخونین تا حالتون خوب شه .
Shamim
این کتاب را به کسانی که فرصت آزاد زیادی ندارند تا مطالب سلسله وار و مرتبط بهم را دنبال کنند توصیه میکنم. کتاب از بخش های بسیار کوتاهی تشکیل شده که میتوان در زمان کمی آنها را به اتمام رساند. تنوع بخش‌ها باعث می‌شود میل به خواندن آن در شما بیشتر شود. در کل برای یادآوری حقیقت‌های فراموش شده عالی است.
ملکه بهشت
عالییییه ،،،مگه داریم از این کتاب بهتر
نَــسـی
کتاب بسیار قشنگ و دلپذیری بود، پر از نکته پر از درس زندگی و مهمتر از همه قابل فهم بودنش برای هر آدمی.
nurse asma
همون‌طور ک از اسم کتاب معلومه جملات و داستانهای کوتاهی داره ک ما رو به آرامش دعوت میکنه. از مثال هایی ک استفاده می‌کنه مت هیگ تا درک موضوع رو برای خواننده کتاب راحت تر بکنه بسیار لذت بردم . و اینکه تاپیک بالای هر صفحه کمک می‌کنه تو حالت های متفاوت روحی بدونید سراغ کدوم نوشته کتاب میشه رفت و الان خوندن کدوم جملات کتاب می‌تونه آرومتون کنه . اگه افسردگی رو تجربه کرده باشید میفهمید جملات مت هیگ چقدر درسته . خود نویسنده دوره بسیار سختی از افسردگی رو پشت سر گذاشته بوده و جملاتی ک از زبان کسی باشه ک افسردگی رو پشت سر گذاشته و معنی زندگی رو الان درک کرده و زندگیشو عوض کرده ارزش خواندن داره ...
کاربر ۳۰۶۹۶۰۳
ترجمه اصلا روان نیست علیرغم ساده بودن متن کتاب، ترجمه پیچیده ش کرده
bahari.@ra
هروقت که فکرم اشفته هست و حال درونیم روبه راه نیست این کتاب و میخونم و بهم کمک میکنه یکم ذهنمو اروم کنم و حالم و روبه راه میکنه . هممون گاهی به رها کردن همه دغدغه ها و ارامش نیاز داریم.... ممنون از طاقچه .
کاربر ۶۳۰۱۸۶۶
واقعا بعد از خواندن کتابخانه نیمه شب از همین نویسنده افق گم شده ایی که جدید هم بود تاحد زیادی یافتم . واقعا خواندن این کتاب به من آرامش داد.
مائده🍃
واقعا کتاب لذت بخشی بود🥲❤️ ارامش توی تک تک کلمات داخل کتاب جاری بود توصیه میکنم بخونیدش🌱
Fatima
کتاب خوبی بود.مخصوصا برای افرادی که پذیرفتن افسردگی دارن.اروم میکنه ادمو که انقدر به خودش زندگیو سخت نگیره
کاربر ۴۵۳۵۸۲۷
عالی بود و می تونم بگم به خوندن همچین کتابی واقعا احتیاج داشتم

حجم

۱۸۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۸۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد