بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نیکولا تسلا (خلاصه کتاب) | طاقچه
کتاب نیکولا تسلا (خلاصه کتاب) اثر گروه گردآوری و ترجمه سبکتو

بریده‌هایی از کتاب نیکولا تسلا (خلاصه کتاب)

۴٫۴
(۶۶)
اینشتین گفت که "تخیل بسیار مهمتر از دانش است"، زیرا "دانش" به تمام آنچه که اکنون می‌دانیم و درک می‌کنیم، محدود است، در حالی که تخیل، تمام جهان را در بر می‌گیرد و تا ابد می‌توان آن را دانستن و درک کرد.
Roghaye
ادیسون او را «مرد خوب لعنتی» خطاب می‌کرد.
ツAlirezaツ
مارکوس اورلیس یک بار گفت که "زندگی هر کس به رنگ تخیلاتش رنگ‌آمیزی شده‌است.".
Roghaye
در ۵ ژانویه ۱۹۴۳، تسلا، یک کاغذ کوچک "مزاحم نشوید" روی در اتاق خود در هتل نیویورکر چسباند. دو روز بعد، کاغذ همچنان روی در بود. خدمتکار وارد شد و او را مرده در بستر خود پیدا کرد. او ۸۶ سال داشت. با وجود اینکه بیش از ۸۰۰ اختراع در طول عمر خود ثبت کرده بود و به معنای واقعی کلمه می‌توان اینطور گفت که او قرن بیستم را اختراع کرده‌است، در بی‌پولی و تنهایی کامل مُرد. معاینه پزشکی نشان داد که یک لخته خون در قلبش مسئول مرگش بوده و هیچ امر مشکوکی وجود نداشته‌است.
El Santo
اینشتین گفت که "تخیل بسیار مهمتر از دانش است"، زیرا "دانش" به تمام آنچه که اکنون می‌دانیم و درک می‌کنیم، محدود است، در حالی که تخیل، تمام جهان را در بر می‌گیرد و تا ابد می‌توان آن را دانستن و درک کرد
kazem Mozaffari
تسلا معتقد بود "نخستین تلاش‌های ما، صرفأ برانگیختن غریزیِ تخیلی زنده و بی‌نظم است. همانطور که رشد می‌کنیم، خرد ما خود را پوشش می‌دهد و ما هر روز سیستماتیک‌تر و زیرک‌تر می‌شویم.
Roghaye
منافع‌تان را در زندگی گسترش دهید. در جستجوی تجربه‌های جدید و جالب باشید. موضوع این نیست که این تجربه‌ها چقدر ممکن است برای دیگران، عادی یا غیرممکن به نظر برسند. کتاب بخوانید، فیلم مستند تماشا کنید و ایده‌هایتان را با دیگران به بحث بگذارید. صرف نظر از اینکه موضوعات و مسائل چقدر در حوزه تخصص شماست، محدودیت‌ها را کنار بگذارید. شما هرگز نمی‌دانید که تخیلتان کجا قطعه‌های پازلش را پیدا خواهد کرد.
ツAlirezaツ
از دست دادن آنچه که داریم فقط زمانی می‌تواند به ما آسیب برساند که احساس می کنیم نمی‌توانیم دوباره آن را به دست آوریم یا چیزی به همان اندازه ارزشمند یا قانع کننده درست کنیم و این توانایی مستقیما در ذهن ما است.
ツAlirezaツ
در هر زمینه‌ای از تلاش انسانی، خیال‌پردازی‌های بزرگ، شانس کمتری برای درک شدن دارند و در ذهن‌های کمتری جای می‌گیرند
Roghaye
اینشتین گفت که "تخیل بسیار مهمتر از دانش است"
bezzad

حجم

۳۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۳۷٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۷صفحه بعد