بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب هنر غرقه گی | طاقچه
کتاب هنر غرقه گی اثر دیمون زاهاریادس

بریده‌هایی از کتاب هنر غرقه گی

۵٫۰
(۲)
بودن در حالت غرقه‌گی به شما کمک می‌کند تا حتی اگر نحوه ارائه مطالب به طرز غم‌انگیزی کسل‌کننده باشد، توجه‌تان را در کلاس حفظ کنید و بهتر بتوانید مطالب ارائه‌شده را یاد بگیرید و به‌خاطر بسپارید.
مسافر
ما فقط پس از شناسایی انگیزه درونی‌مان برای انجام یک فعالیت می‌توانیم غرقه‌گی را تجربه کنیم. بنابراین انگیزش درونی یک پیش‌نیاز است.
malih
۳ رکن انگیزش درونی تحقیقات نشان می‌دهد که انگیزش درونی به سه شرط نیاز دارد: خودمختاری، شایستگی و ارتباط.
malih
. پنجم، بازه زمانی‌تان چیست؟ تنظیم زمان شروع و پایان از دو جهت مفید است. اول اینکه به شما کمک می‌کند تا پیشرفتتان را کنترل کرده و موفقیتتان را ارزیابی کنید و دوم اینکه به شما کمک می‌کند تا متمرکز بمانید.
malih
بسیاری از ما نمی‌توانیم و نباید زندگی دیجیتالمان را رها کنیم. انجام این کار غیرعملی و حتی نابخردانه است. این ابزارها، زمانی‌که به‌درستی از آن‌ها استفاده کنیم، می‌توانند کیفیت زندگی‌مان را بهبود بخشند. ما می‌توانیم استفاده‌مان از آن‌ها را تعدیل کنیم.
malih
دارند. برای مثال، محققان گمان می‌کنند که اینترنت ممکن است بر عملکرد مغزمان تأثیر منفی بگذارد و بر دامنه توجه و فرایندهای حافظه ما آسیب برساند. گذراندن زمان زیادی به صورت آنلاین حتی می‌تواند منجر به اعتیاد به اینترنت شود. مطالعات نشان می‌دهند که موبایل‌هایمان پیامدهای مشابهی را تحمیل می‌کنند و مانند اینترنت، استفاده بیش‌ازحد از آن‌ها می‌تواند منجر به اعتیاد به گوشی‌های هوشمند شود. این روند اغلب منجر به احساس اضطراب، انزوای اجتماعی، افسردگی و حتی بدبینی نسبت به دیگران می‌شود.
malih

حجم

۱۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد