بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اثر مرکب | طاقچه
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

بریده‌هایی از کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
امتیاز:
۳.۵از ۱۱ رأی
۳٫۵
(۱۱)
«شما نمی‌توانید هرگز زندگیتان را تغییر دهید، مگر این‌که چیزی را تغییر دهید که هر روز انجام می‌دهید. رمز موفقیت شما در روزمرگی‌هایتان نهفته است.»
Ajir
«هیچ چیز مثل موفقیت، فانی نیست»
mohammadali Mehrpouya
ارسطو می‌گوید: «ما همان چیزی هستیم که مکررا انجام می‌دهیم.» لغت‌نامهٔ مریام وبستر عادت را چنین معنی می‌کند: «رفتاری اکتسابی که تقریبا یا کاملا غیر ارادی شده باشد.» داستان جالبی در مورد مردی که با اسبش چهار نعل می‌تاخت، وجود دارد. به نظر می‌رسید او داشت به جای خیلی مهمی می‌رفت. مردی که در حاشیهٔ جاده ایستاده بود فریاد زد: «کجا می‌روی؟» مرد اسب‌سوار جواب داد: «من نمی‌دانم از اسب بپرس!» این است داستان زندگی بیش‌تر مردم. آن‌ها سوار بر اسب عادت‌هایشان می‌تازند، بدون این‌که بدانند کجا می‌روند. حالا وقت آن است که افسار اسب زندگی را به دست بگیری و آن را در مسیری که واقعا می‌خواهی بروی بتازانی. اگر به صورت خلبان خودکار زندگی می‌کنید و به عادت‌هایتان اجازه می‌دهید که زمام زندگیتان را به دست بگیرند، می‌خواهم دلیلش را بدانید و خودتان را از این دام خلاص کنید. به هر حال، شما با من همراهید.
کاربر ۱۵۰۸۲۰۱
من عاشق حرف‌های دکتر مارتین لوترکینگ هستم که فصیحانه گفته است: «معیار شناخت انسان، موضع او به هنگام آرامش و آسودگی خیال نیست، بلکه موضع او در مواقع پر تلاطم چالش‌هاست.»
Dr.lector
«شانس یعنی تلاقی فرصت با آمادگی»
mohammadali Mehrpouya
«مهم نیست که چقدر باهوش هستی. باید ضعفی که در تجربه، مهارت، هوش یا استعدادهای ذاتی داری را با سخت‌کوشی جبران کنی. اگر رقیب تو باهوش‌تر، ماهرتر یا باتجربه‌تر است، تو فقط باید سه یا چهار برابر او سخت‌کوشی کنی. این‌گونه می‌توانی رقیب را شکست دهی.»
mohammadali Mehrpouya

حجم

۵۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۵۷۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد