دانلود کتاب صوتی فرآیند پیشرفت با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فرآیند پیشرفت اثر جاشوآ مدکاف

دانلود و خرید کتاب صوتی فرآیند پیشرفت

نویسنده:جاشوآ مدکاف
انتشارات:شادن پژواک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی فرآیند پیشرفت

 کتاب صوتی فرآیند پیشرفت نوشته جاشوآ مِدکاف است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه شیفته‌ مراحل مختلف پیشرفت شویم و بتوانیم در زندگی‌مان تغییرات بزرگ ایجاد کنیم.

درباره کتاب فرآیند پیشرفت

هرکسی می‌تواند هدفی بسیار جذاب و متهورانه تعیین کند، اما معدودی از افراد می‌خواهند ۱۰۰ درصد انرژی‌شان را بر کارهایی بگذارند که کنترل کاملی روی آن‌ها در زندگی دارند مثل همین داستان عشق به فرآیند پیشرفت و انجام کار یکنواخت به شکلی عالی.

اگر حس می‌کنید که گیر افتاده‌اید یا به سطحی که می‌دانید شایسته‌ی شماست، نمی‌رسید، پس نگاهی جدی به فردی که در زندگی شماست و اینکه چطور از زمان شما استفاده می‌کند، بیاندازید.

اگر از اتفاقاتی که در زندگی‌تان رخ می‌دهد، خسته شدید، جداً نگاه کنید که با چه کسانی وقت می‌گذرانید. اگر مدام خودتان را در مکان و زمان اشتباه پیدا می‌کنید، نگاهی جدی به زندگی‌تان بیاندازید.

اگر می‌خواهید به حداکثر توان‌تان برسید باید خود را در محاصره‌ی افرادی قرار دهید که عمیقاً دوست‌تان دارند، به شما ایمان دارند و شما را تشویق می‌کنند.‌

این یک داستان تاثیرگذار از سفر پسری است که می‌خواهد به هدف بزرگ زندگی‌اش یعنی تبدیل شدن به یک کماندار سامورائی برسد، به روشی اثرگذار و به‌یادماندنی واحد درسی تمرین کن را به زندگی وارد می‌کند. از آن درس‌هایی خواهید گرفت. جان، با راهنمایی "استاد-آکریا"از بزرگترین بدبختی‌ای که در مسیرش وجود داشت و تبدیل به چالشی برای شکست فرد درون آینه شده بود، پرده برداشت.

شنیدن کتاب فرآیند پیشرفت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب برای افرادی واجب است که می‌خواهند در حرفه‌شان سرآمد باشند. 

نظرات کاربران

کاربر 680417
۱۴۰۱/۰۷/۰۲

به نظرم کتاب خوب و کاربردی برای موفقیته، گویندگان هم واضح و خوب صحبت میکردند. تنها مشکل به نظر من صدای بالای موسیقی اول و آخر هر قسمت هست که گوش را آزار میده و صدا بیش از حد بالاست.

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۱۴۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان