دانلود کتاب صوتی ۲۲ قانون تغییر ناپذیر برند با صدای هومان محمدحسینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۲۲ قانون تغییر ناپذیر برند اثر ال ریس

دانلود و خرید کتاب صوتی ۲۲ قانون تغییر ناپذیر برند

معرفی کتاب صوتی ۲۲ قانون تغییر ناپذیر برند

کتاب صوتی 22 قانون تغییر ناپذیر برند نوشته ال ریس و لورا ریس است که پدر و دختری شناخته‌شده در عرصه بازاریابی و برندینگ هستند. آن‌ها به شرکت‌های بزرگی مشاوره می‌دهند. آن‌ها متخصصانی توانمند هستند که با همکاری هم، این کتاب را در ۲۲ بخش نوشته‌اند.

امروزه با گسترش کسب‌وکارها و رونق شرکت‌های تجاری و برندها، مفهوم بازاریابی پیچیده‌تر از قبل شده است و برای فهم آن باید به تجربیات مکتوب‌شده و گزارش‌های موفقیت شرکت‌های بزرگ در این زمینه مراجعه کرد.

اگر دغدغه بازاریابی دارید و به دنبال ماندگار شدن در فضای کسب و کار هستید، باید بدانید که اولین قدم در این عرصه، تثبیت نام تجاری یا همان برندتان است. کتاب صوتب۲۲ قانون تغییرناپذیر برند کتابی است که با هدف کمک به شما تالیف شده است.

 نویسندگان این کتاب  هر دو از فعالان و مشاوران موفق حوزه بازاریابی و برندینگ هستند که این‌بار با هدف کمک به بازاریابی کسب‌وکارها از طریق تثبیت نام تجاری، این کتاب را بر اساس تجربیات خودشان و بررسی نام‌های تجاری مهم نوشته‌اند.

بازاریابی به مفهوم معرفی و تثبیت نام تجاری کالاست. تار و پود این دو مفهوم آن‌چنان به همدیگر بافته شده است که جداسازی آن‌ها امکان‌پذیر نیست. همچنین بازاریابی به مفهوم تمام اعمالی است که شرکتی در دادوستد خود به‌کار می‌گیرد. بازرایابی هدف نهایی یک شرکت است. به همین دلیل، همه افرادی که در یک شرکت کار می‌کنند، باید نگران جریان بازاریابی، به‌ویژه تثبیت نام تجاری کالای خود باشند.

شنیدن کتاب ۲۲ قانون تغییر ناپذیر برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فعالیت در حوزه کسب و کار خودشان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۹۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۳ دقیقه

حجم

۱۹۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان