دانلود کتاب صوتی وعده‌ی خداوند در راه است با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی وعده‌ی خداوند در راه است اثر جوئل اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی وعده‌ی خداوند در راه است

معرفی کتاب صوتی وعده‌ی خداوند در راه است

وعده خداوند در راه است یکی از سخن‌رانی‌های جول اوستین در کلیسای بزرگ لیکوود است.در این کتاب جول اوستین راجع به محقق شدن وعده های خداوند با ما صحبت می‌کند.

درباره کتاب وعده خداوند در راه است 

اوستین می‌گوید گرچه گاهی به دلیل برخی از اشتباهات ما رسیدن به بعضی از اهداف کمی به تاخیر می‌افتد و شاید سال‌ها به تاخیر بیفتد اما در نهایت آنچه خداوندبه عنوان وعده به ما گفته و به قلب ما افکنده است حتی پس از گذشت سال‌ها محقق خواهد شد چرا که خداوند تماما رحمت است و بخشش.

در زندگی همه ما چیزهایی هستند که به آنها باور داریم، مثل رؤیاهایی که خدا در قلب ما می‌کارد یا مشکلاتی که تغییر پیدا می‌کنند.

اما زمانی که رسیدن به آن خیلی طولانی شود، ما مرتکب اشتباه شویم و یا مردم بر علیه ما شوند، تمام شرایط می‌گویند که اگر هم تا الان قرار بود اتفاق بیفتد، دیگر از الان به بعد اتفاق نخواهد افتاد. در این زمان آسان است که دلسرد شویم و بپذیریم که هیچوقت این اتفاق رخ نخواهد داد اما:

قولی که خداوند به شما می‌دهد، تاریخ انقضاء ندارد.

فقط به این خاطر که شما تسلیم شده‌اید، به این معنی نیست که خدا هم تسلیم شده است. شاید فکر کنید کارهای اشتباهی که انجام داده اید مانع تحقق یافتن رؤیاهای شما شده‌اند، شاید از مسیر درست خارج شده باشید یا خودتان را لایق دریافت آن ندانید، اما خداوند آنقدر بخشنده است که از قبل تمام اشتباهات شما را هم لحاظ کرده است. شاید کمی رخ دادن آن را به تأخیر انداخته باشید اما نمی‌توانید مانع رخ دادن آن شوید.

قول خداوند هنوز پابرجاست. خداوند می‌گوید باوجود تمام اشتباهات و شکست‌ها و تأخیرها، من همچنان شما را مورد رحمت خودم قرار می‌دهم، همچنان شما را درمان می‌کنم و همچنان می‌خواهم شما را به آن رؤیا برسانم.

 شنیدن کتاب وعده خداوند در راه است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن سخن‌رانی‌های جول اوستین برای همه مفید و انگیزه‌بخش است.

معرفی نویسنده
عکس جوئل اوستین
جوئل اوستین

جول اوستین را در ایران با نام جوئل اوستین هم می‌شناسند. او تصوری که عامه‌ی مردم در دنیا از یک کشیش داشتند را بر هم زد و با لبخندی دلنشین، آرامش، اتکا بر خود و خداوند بین مردم محبوبیت پیدا کرد. هنوز که هنوز است کسی با دیدن یک مرد خوش‌اخلاق و خوش‌پوش به یاد کلیساهای پروتستان نمی‌افتد، اما جول اوستین این تصور را شکست و تبدیل به یک کشیش ثروتمند شد که با آرامش و همدلی با مخاطبانش صحبت می‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان