دانلود کتاب صوتی پول پر برکت با صدای فاطمه گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پول پر برکت اثر هالی الکساندر

دانلود و خرید کتاب صوتی پول پر برکت

معرفی کتاب صوتی پول پر برکت

کتاب صوتی پول پر برکت نوشتهٔ هالی الکساندر و ترجمهٔ سیما فرجی است. گویندگی این کتاب صوتی را فاطمه گرجی انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی پول پر برکت

کتاب صوتی پول پر برکت که به قلم یک کارآفرین، صاحب مشاغل متعدد، خیرخواه، همسر، مادر، مسافر مشتاق، خواننده و کاوشگر نوشته شده، حاوی دوره‌ای آموزشی، آسان و کاربردی برای افزایش فراوانی است. هالی الکساندر راهکارهایی را به شما می‌آموزد که با کمک آن نعمت و فراوانی را به زندگی خود سرازیر کنید و از آن لذت ببرید. این کتاب صوتی در حقیقت سه جلد از یک مجموعه را که پیرامون آفرینش فراوانی طراحی شده، در خود جای داده و این مسئله را در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی بر آفرینش فراوانی بررسی کرده است. با پیروی از مطالب کتاب پیش رو، درمی‌یابیم که چگونه می‌توان جریان برکت را به زندگی دعوت کرد و با مقولهٔ انرژی ذهن، از دری دیگر و دریچه‌ای که منطق آن را می‌پذیرد، روبه‌رو شد. کتاب صوتی پول پربرکت نشان داده است که چطور ممکن است ساختار زندگیمان و دستیابی به کامیابی، از آنچه تاکنون به نظر می‌رسید، ساده‌تر و در دسترس‌تر باشد و فراوانی زندگیمان روزبه‌روز افزایش یابد. همهٔ انسان‌ها می‌خواهند در هر لحظه از زندگیشان بغل‌بغل برکت و فراوانی را در آغوش بکشند و از رایحهٔ دلنشین آن به وجد آیند. دستیابی به چنین خواسته‌ای ممکن است؛ فقط باید زمینهٔ آن را فراهم کنیم. ما می‌توانیم برکت‌محوری را به‌شیوهٔ عادی زندگی روزمرهٔ خود تبدیل کنیم. برای این منظور لازم است گام‌های هوشمندانه برداریم و راهکارهایی کاربردی را به کار بگیریم. کتاب صوتی پول پربرکت در این زمینه به شما کمک می‌کند. این کتاب صوتی در سه بخش مقدماتی، پیشرفته و تسلط‌یابی نوشته شده است. گفته شده است که با شنیدن مرحله‌به‌مرحلهٔ این کتاب و به‌کارگیری راهکارهای هر بخش، می‌توانید جریان برکت و فراوانی را به زندگیتان فرابخوانید.

شنیدن کتاب صوتی پول پر برکت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران جذب فراوانی در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی پول پر برکت

«اگر همیشه مشکلی مالی دارید؛ ذره‌ای از بازتاب آن ممکن است به این صورت پدیدار شود: درحالی‌که گاهی پولی بیش از دیگران به‌دست می‌آورید؛ به شیوه‌ای ناخودآگاه همیشه به نقطه‌ی تنظیمتان بازمی‌گردید. از سوی دیگر، وقتی در کل پولی نداشته باشید؛ مضطرب می‌شوید و کارهایی را برای به دست آوردن پولی بیشتر یا هزینه کردن پولی کم‌تر یا هر دو انجام می‌دهید. وقتی پولی بیشتر از نقطه‌ی تنظیمتان دارید؛ ممکن است گرایش یابید کم‌تر به‌صورت ارادی و هدفمند عمل کنید. در این صورت، شاید به خریدهای غیرضروری‌تان ادامه دهید تا پولتان به نقطه‌ی تنظیمتان برسد. این چرخه در تمام طول زندگی‌تان ادامه خواهد یافت؛ مگر این‌که در این زمینه به آگاهی برسید و بکوشید تغییراتی سازنده به‌وجود آورید. جولیا، یکی از تجربه‌گران فلسفه‌ی پول پربرکت، می‌گفت در گذشته عادت داشت، هرگاه پاداش سالیانه‌اش را دریافت می‌کند، همیشه آن را کمابیش در طی چند روز تمام کند. او در آن زمان خودش را مجبور می‌دید که پولش را بی‌پروا هزینه کند؛ تا این‌که فقط چندصد دلار برایش باقی بماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۸۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۴۷ دقیقه

حجم

۸۹۷٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۸,۰۰۰
۶۱,۶۰۰
۳۰%
تومان