دانلود کتاب صوتی شبح مزرعه دانلی با صدای محمد طالشیان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شبح مزرعه دانلی اثر جیمی جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی شبح مزرعه دانلی

معرفی کتاب صوتی شبح مزرعه دانلی

کتاب صوتی «شبح مزرعه دانلی» نوشتهٔ جیمی جانسون با ترجمه و گویندگی محمد طالشیان و گویندگی نرگس داغمه‌چی و مهدی صفری در آوا رسا منتشر شده است.

گروه فرهنگی آوارسا، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه تولید و نشر کتاب‌های صوتی کودک و نوجوان آغاز کرد.

تمامی کتاب‌های صوتی منتشر شده، بصورت کاملا تخصصی توسط تیم ترجمه و محتوای مجموعه ترجمه شده و سپس جهت تولید نسخه صوتی توسط گویندگان آوارسا اجرا می‌شوند. تا کنون بیش از ۵۰۰ کتاب صوتی کودک در آوارسا تولید شده است.

خلاصه کتاب صوتی شبح مزرعه دانلی

 رِبِکا شاهین دم‌سرخ، زندگی آروم و خیلی خوبی داشت و در یک لونهٔ چوبی که دَرِش به چمن‌زاری قشنگ باز می­‌شد، زندگی می‌کرد. به همه­ جا دید داشت و خیلی خوب می‌تونست اطرافش رو ببینه. مزرعه­ های طلایی گندم، مراتع سبز رنگ و آبِ تمیز توی آب­گیر در تیررَسِش بودن که با نگاه کردن بهشون حس خوبی بهش دست می­‌داد. اما جای مورد علاقه­‌اش حصار چوبی اطراف مزرعه بود که همیشه اون­جا می­‌نشست و به دوردست‌ها نگاه می‌کرد. حتی می‌تونست حرکت موش­‌ها و جهیدنشون رو از بین علف­ ها ببینه. بله بچه­ ها! محل زندگی رِبِکا…

شنیدن کتاب صوتی شبح مزرعه دانلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که می‌خواهند برای بچه‌های خود قصه‌ای آموزنده بگویند، این کتاب را با فرزندان خود گوش کنند.

بخشی از کتاب شبح مزرعه دانلی

اون در مورد شبح چیزهایی می‌دونست مثلا این که فقط شب‌ها بیرون میومد. بعضی از موجودات شب‌زی هستن یعنی فقط در زمان تاریکی فعالیت می‌کنن البته برخلاف ربکا. اون کنجکاو بود و دلش خیلی می‌ خواست که بفهمه واقعا شبحی توی انبار هست یا نه. برای همین تصمیم گرفت که بعد از غروب خورشید بیدار بمونه تا بتونه شبح رو در تاریکی پیدا کنه.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۶ دقیقه

حجم

۲۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان