نظرات درباره کتاب صوتی کار عمیق و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی کار عمیق اثر کال نیوپورت

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی کار عمیق

۳٫۳
(۱۶۴)
زویا
کتابی که با شنیدن دو فصل ابتداییش حسابی روم تاثیر گذاشت و تا انتهای کتاب که شنیدمش تو استفاده از وقتم دقت بیشتری کردم و به همه توصیه میکنمش. این کتاب دیدگاهمون رو درباره زمانمون و نحوه استفاده از اون برای اثرگذاری بیشتر عوض میکنه و حواس پرتی رو به شدت کاهش میده.
علی
دانلود میشه و میتونید بصورت آفلاین گوش کنید. من همه کتابهایی که اینجا میخرم رو دانلود میکنم زنگ بزنید پشتیبانی تا راهنماییتون کنن
ارشیا
دانلود که بتونید نشر بدید،خیر.ولی تو اپلیکیشن میتونید دانلود کنید و خودتون هر موقع خواستید گوش بدید
امیررضا
سلام فکر کنم دانلود هم می‌شود.
MOSTAFA
متاسفانه گویندگی ضعیف و ترجمه ضعیفتر ، موضوع رو تحت الشعاع قرار داده بود. اصلا توصیه نمیکنم.
شریفی۱۴
موضوع خیلی خوب ترجمه خیلی بد پر از معادل های نامأنوس (سیاه چاله معیار، کار عمیق رهبانی ... ) و ترجمه کاملا تحت اللفظی و خشک نتونستم تا آخر ادامه بدم نصفه رها شد
محمد
واقعا ترجمه ضعیف زیاد شده مترجم باید اول خودش کاملا متن رو با تمام وجود بفهمه و بعد فرآیند تبدیل از یک زبان به زبان دیگر رو شروع کنه
صبا
چه قدر صدای گوینده خسته کنندس..
کاربر ۱۱۹۳۳۷۱
این کتاب موضوع خیلی مهمی رو مطرح میکنه اما خیلی تو حاشیه میره تا اصل موضوع رو بگه . برای من کتاب صوتی سختی بود.
عارفه صادقی
دقیقا
arashkarami
خیلی گوینده جملات تخصصی ر بد ادا میکنه
yasaman
به نظرم اگر انسان ها از این روش استفاده کنند پیشرفت عمیقی در جهان بوجود خواهد آمد
SaBa k
کتاب رو توصیه میکنم اما ترجمه اش اصلا خوب نیست.
کاربر ۲۴۱۶۷۵۱
کتاب خوبی نبود
Mohammad
نمیدونم مشکل از متن اصلی، ترجمه یا گویندگی بود اما من هیچ جوره نتونستم با این کتاب ارتباط برقرار کنم. اونقدر متن خشک و بی روح و نا موزون بود که نمیشد حتی ۲ دقیقه در گوش دادن تمرکز کرد.
آتنا
منم همین حس و داشتم . خیلی ترجمه و حذابیت کتاب ضعیف بود .
وحید
مفهومی که تو کتاب مطرح شده بسیار اساسی و کاربردی‌ه. خصوصا برای کسایی که ماهیت کاری بر پایه دانش دارن و مدیر میانی نیستن. البته ترجمه مشکلاتی داره و می‌تونست بهتر باشه اما طوری نیست که جایی مانع فهم موضوع بشه، گویندگی هم به نظرم جای یه دور ویرایش داشته، اما به نظرم صدای خیلی مناسبی‌ه برای این کتاب.
کاربر ۱۹۰۵۱۹۳
موضوع این کتاب موضوع جذابی هست و من رو جذب کرد. ولی متأسفانه ترجمه بد و از اون بدتر گویندگی غیر حرفه‌ای کاملا متن رو تحت تاثیر قرار داد. مترجم در بعضی مواقع در اواسط جمله تمرکزش رو از دست داده و کل جمله رو بهم ریخته. و گوینده هم موقع خوانش به فراز و فرودهای جمله دقت نکرده و تکیه ها رو در بعضی موارد جای بدی گذاشته که باعث شده فهم مشکل بشه. اگه این کتاب رو میگیرین باید تو خلوت گوش بدین، چون با تمرکز کامل میتونین مشکلاتی که بالا اشاره کردم رو خودتون حل کنین.
مهدخت
خوب نقد می کنید و نظر می نویسید‌. ایرادهایی که من توی ترجمه و خوانش متون زیادی دیدم رو خیلی شیوا و بلیغ و با جزئیات بیان کردید. کاش نقدهای بیشتری بر کتاب های خودیاری مد روز می نوشتید تا فقط چه چه و به به نبینیم و بدانیم واقعا مفیدند یا نه.
Baharor
ترجمه بسیار ضعیف
فاطمه
گوش دادنش حوصله ی زیادی میخواد درکل خوشم نیومد ای کاش هنر ظریف رهایی از دغدغه ها رو میخریدم
m.norouzi
عالی
Alireza Barzin
محتوای کتاب عالی بود گوینده خوبی هم داره از اون دسته کتابهایی هست که باید با دقت و تمرکز زیادی مطالعه بشه تا سر رشته کلام از دست آدم در نره. این همه حجمه به گوینده بنظرم غیرعادی میاد برخلاف منتقدین، اعتقاد دارم صدای رسایی دارن و متن رو عالی خوندن. اینکه گفتن ایشون یکنواخت خونده رو قبول ندارم.
shakiba
اگر که محدودیتی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای خودتون نگذاشتید و یا تا الان به این فکر نکردید که این چرخیدن‌های بی هدف در شبکه‌های اجتماعی واقعا چقدر بیشتر از اونی که فکر می‌کنیم میتونه تاثیرات منفی داشته باشه، کتاب خوبی براتون خواهد بود. اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که استفاده از اون‌ها رو تحت کنترل داشته باشید و مدیریت کنید، عملا نکته تازه‌ای از کتاب دریافت نخواهید کرد. کتاب سعی داره شما رو ترغیب کنه تا از زمانتون در جهت رشدتون استفاده کنید.👍
عسل صمیمی
سک نکنید بعد از خواندن این کتاب با خودتان میگویید ای کاش تنها بک دقیقه زودتر خوانده بودم بی نظیر بود
rahel
ترجمه و گویندگی بسیاربد و خسته کننده، حیف این کتاب..!
اسنو
گوینده کلمات را درست ادا میکنند ولی صدای یکنواخت ایشان کمی از جذابیت کتاب کم میکند. (پادکست کتاب با آقای بندری خیلی جذابتر بود)
هومان
روخوانی یکنواخت که باعث خستگی شنونده می شود. بدون موزیک و بالا و پایین های مورد نیاز کتاب صوتی. متن کتاب نیز دارای اسامی زیادی است که میتواند باعث سردرگمی شنونده شود.

زمان

۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۲۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد